[Notes] HTML Copy & paste probleem

Pagina: 1
Acties:

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 09:27
Als ik in de Lotus Notes R5 Client een nieuwe memo aan 't schrijven ben, kan ik geen html in de body pasten. Ik krijg dan de melding "Server error: file does not exist". Ik wil dan bijvoorbeeld een stukje tekst uit een nieuwsbericht van nu.nl in mijn emailtje pasten. Normale standaard tekst lukt wel.
Hoe komt dit en hoe verhelp ik het??

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik gebruik geen Lotus Notes, maar is er niet, zoals in MS Word een optie dat je tekst zonder opmaak kan plakken? In Word is dat te vinden Bewerken > Plakken speciaal.

Of heb je die opmaak persé nodig?

edit:
Een omweg is om het artikel eerst te copy-pasten van nu.nl naar kladblok, en dan de tekst uit kladblok te copy-pasten naar Notes.

[ Voor 26% gewijzigd door Rafe op 09-10-2003 16:11 ]

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Krijg de foutmelding: Could not find any Web navigator templates. Met R6 werkt het wel, maar daar heb je natuurlijk nix aan

Als een god in Nijmegen.

• Satanic_Surfer
Ja, klopt. Je kunt Paste Special doen en dan paste as normal text. Maar ik heb nou juist ook de opmaak nodig. Vind het frustrerend omdat een collega met dezelfde versie van Notes het wel gewoon met opmaak en al kan pasten. Heb zo snel geen verschil in de instellingen kunnen vinden, maar zie vast iets over het hoofd.

• Satanic_Surfer
Niemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?