Heb last van een doodlopertje. Ben al een uur of 3 bezig met het uitvinden hoe ik in missie 5 (USA) de vier "missle Silo's" uit kan schakelen. Weet iemand hoe dit moet. Met er gewoon op los schieten gebeurt er weinig.
maak heel veel vliegtuigen.. echt veel.. dan met zijn ALLEN erop
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb alle gebouwen (groene) kapot gemaakt maar de count-down gaat gewoon door. Ook al mijn manschappen op een silo loslaten heeft geen zin.
Je moet de silo's capturen.
Je krijgt als goed is een GLA command center met rebel ambush onderzoek ff capture building upgrade voor de GLA.
bouw een particle cannon of scudstorm, blaas ff al de vijandige units bij die missle silo's weg, en capture de missle silo's met je ambush-rebels. Ik heb de USA op hard gespeeld en de AI deed niets tegen het capturen van zijn silo's
Je krijgt als goed is een GLA command center met rebel ambush onderzoek ff capture building upgrade voor de GLA.
bouw een particle cannon of scudstorm, blaas ff al de vijandige units bij die missle silo's weg, en capture de missle silo's met je ambush-rebels. Ik heb de USA op hard gespeeld en de AI deed niets tegen het capturen van zijn silo's
[ Voor 24% gewijzigd door johanbarten op 09-10-2003 17:28 ]
zou je dat misschien even kunnen verduidelijken, snap er weinig van eigenlijk.
Als je de missie begint, pak een humvee en rijdt de berg op. Je krijgt beschikking over een GLA basis. (ze vechten voor je om dat ze Dr. thrax niet moeten). Als je op het GLA command center klikt kan je gebruik maken van GLA abilities. Zo heb je anthrax bomb en een level 3 rebel ambush.
Als je dan nog capture building option researched voor de GLA, dan kan je die missle silo's overnemen. Want je moet die 4 silo's overnemen.
Bouw een particle cannon of een scudstorm of wat dan ook. gebruik je superweapons om de (onzichtbare) vijandelijke units kapot te maken, gebruik desnoods een sattelite reveal om ze zichtbaar te maken. als er geen units in de buurt zijn van de silo's.
Dan gebruik je de Rebel ambush, die je kan selecteren bij het GLA command center ( de abilities verschijnen niet op het beeld maar alleen in de balk onder, als je het Gla command center aanklikt.) en gebruik je ambush rebels bij de silo's om de silo's over te nemen. als het goed is zal de AI niets aan het capturen van zijn silo's doen.
Je moet dan zo elke silo capturen en je heb de missie gewonnen.
hoop dat het nu wat duidelijker is
er zullen nog wel wat meer manieren zijn, maar zo heb ik het gedaan.
Als je dan nog capture building option researched voor de GLA, dan kan je die missle silo's overnemen. Want je moet die 4 silo's overnemen.
Bouw een particle cannon of een scudstorm of wat dan ook. gebruik je superweapons om de (onzichtbare) vijandelijke units kapot te maken, gebruik desnoods een sattelite reveal om ze zichtbaar te maken. als er geen units in de buurt zijn van de silo's.
Dan gebruik je de Rebel ambush, die je kan selecteren bij het GLA command center ( de abilities verschijnen niet op het beeld maar alleen in de balk onder, als je het Gla command center aanklikt.) en gebruik je ambush rebels bij de silo's om de silo's over te nemen. als het goed is zal de AI niets aan het capturen van zijn silo's doen.
Je moet dan zo elke silo capturen en je heb de missie gewonnen.
hoop dat het nu wat duidelijker is
er zullen nog wel wat meer manieren zijn, maar zo heb ik het gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door johanbarten op 09-10-2003 19:53 ]
Pagina: 1