Is er naast Need for Speed, nog een goede variant voor deze vette console-game voor de pc 
Geen rally games, das niet echt wat ik zoek, meer road-games.
Geen rally games, das niet echt wat ik zoek, meer road-games.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
The devil is in the details.
Ja dat klopt Sega GT (dec 2000) moest op de DC worden wat GT op de PS(2) was, deze game is inderdaad ook naar de pc gepoort (http://www.gamekult.com/t...1&temp=220910200320162323) (jan 2002) maar werd natuurlijk lang niet zo goed ontvangen als de DC versie... Met als gevolg dat de pc versie dan ook praktisch onvindbaar is op de verschillende p2p programma's en hem in de winkel vinden word al helemaal moeilijk denk ikAtgast schreef op 09 October 2003 @ 15:58:
er was een tijdje geleden een schaamteloze poort van sega gt oid, iig het betrof een door sega uitgebracht spel dat op de DC de tegenhanger van GT3 moest zijn. En deze was dus ook voor de pc verkrijgbaar. Maar het poorten was erg cheap gedaan en ik heb er eigenlijk nooit veel over gehoord
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Is Mercedes Benz World Racing niks voor jou dan?? In het begin is het nog niet superboeiend, maar naarmate het spel vordert, krijg je de beschikking over (veel) snellere auto's en ook zeer lange tracks!!!Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 16:26:
Ik kan wel reviews lezen, maar dat kost echt ontzettend veel tijd. Ik denk dat dit vervelende zoekwerk allang door mensen hier gedaan is.
Het gaat me bij GT niet echt om 't tweaken, maar meer om het road-racen met "echte" auto's!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dat gerucht stamt inmiddels uit de periode dat GT3 nog moest uiitkomen. Maar als je het mij vraagt zit het er niet in, want Polyphony heeft aangegeven zijn focus alleen op de PS2 en opvolgers te willen leggen. Dus óf iemand moet willen porten (want me niet wenselijk lijkt voor Sony), of we kunnen een PC versie wel op onze buik schrijven.MaRc0 schreef op 09 oktober 2003 @ 16:06:
Als het goed is/was komt een nieuwe Gran Turismo versie ook op de PC uit. Als ik op Google zoek kom ik geruchten tegen over Gran Turismo 4, maar volgens mij heette de PC versie Gran Turismo Professional.
Of deze versie nog steeds in de planning staat en er ook daadwerkelijk komt weet ik niet, maar als het zo is is het wel iets om naar uit te kijken
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Need for speed Undergroundheuveltje schreef op 09 October 2003 @ 17:15:
hmmm ik vind gt3 ook geweldig
maar dat komt ook door de "progressie" factor
steeds nieuwe auto's en onderdelen kunnen kopen.
in welk spel vind ik dat nog meer ?
Verwijderd
Denk juist dat ie op de pc veel mooier kan, en eh wat dacht je van stuurtje of gamepad op je pc???TAG_Speedy schreef op 09 oktober 2003 @ 18:55:
Buiten dat lijkt me GT op de pc ook erg lelijk, gameplay met de dualshocks is precies goed. Dat lukt op een PC echt niet (met keyboard zie je het voor je)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq