Toon posts:

[PC]Grand Turismo variant?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er naast Need for Speed, nog een goede variant voor deze vette console-game voor de pc :?

Geen rally games, das niet echt wat ik zoek, meer road-games.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Touring Cars 2 (was 3 nou al uit :? volgens mij wel) lijkt mij een goede :P
Maar IMHO zou je beter eens game-review sites bekijken, want ik vind dit eigenlijk gewoon een kwestie van niet goed(genoeg) zoeken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Grrrr :( En ik maar denken (na het lezen van de topictitel) dat er eindelijk een PC variant van GT komt...

Wellicht even wachten, er komt het nodige uit...

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 20:43
DTM racer of zeg ik nu iets doms :?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:35
Street legal misschien :? wel stuk anders, maar is veel met tweaken van je auto etc...

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

er was een tijdje geleden een schaamteloze poort van sega gt oid, iig het betrof een door sega uitgebracht spel dat op de DC de tegenhanger van GT3 moest zijn. En deze was dus ook voor de pc verkrijgbaar. Maar het poorten was erg cheap gedaan en ik heb er eigenlijk nooit veel over gehoord

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Als het goed is/was komt een nieuwe Gran Turismo versie ook op de PC uit. Als ik op Google zoek kom ik geruchten tegen over Gran Turismo 4, maar volgens mij heette de PC versie Gran Turismo Professional.

Of deze versie nog steeds in de planning staat en er ook daadwerkelijk komt weet ik niet, maar als het zo is is het wel iets om naar uit te kijken :)

The devil is in the details.

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik zou dan ff naar Live For Speed kijken..
Deze is erg realistisch kwa rijden en je kan de auto heel precies afstellen.. en jah, het een 50% Road game en je kan voor 50% een beetje door de modder rijden.

Het is vooral gaaf met Multiplayer! Succes! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://lfs.racesimcentral.com/content/pics/nmage3.jpg

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Check dit een zou ik zeggen.
Dat is een mod van F1 2002 genaamd GTR2002.
Het is wel een sim en niet arcade.
FIA GT Racing seizoen 2002 dus.

Voor download links zie site in m'n sig.

[ Voor 8% gewijzigd door SebaZ op 09-10-2003 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel reviews lezen, maar dat kost echt ontzettend veel tijd. Ik denk dat dit vervelende zoekwerk allang door mensen hier gedaan is.

Het gaat me bij GT niet echt om 't tweaken, maar meer om het road-racen met "echte" auto's!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Atgast schreef op 09 October 2003 @ 15:58:
er was een tijdje geleden een schaamteloze poort van sega gt oid, iig het betrof een door sega uitgebracht spel dat op de DC de tegenhanger van GT3 moest zijn. En deze was dus ook voor de pc verkrijgbaar. Maar het poorten was erg cheap gedaan en ik heb er eigenlijk nooit veel over gehoord
Ja dat klopt Sega GT (dec 2000) moest op de DC worden wat GT op de PS(2) was, deze game is inderdaad ook naar de pc gepoort (http://www.gamekult.com/t...1&temp=220910200320162323) (jan 2002) maar werd natuurlijk lang niet zo goed ontvangen als de DC versie... Met als gevolg dat de pc versie dan ook praktisch onvindbaar is op de verschillende p2p programma's en hem in de winkel vinden word al helemaal moeilijk denk ik

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 16:26:
Ik kan wel reviews lezen, maar dat kost echt ontzettend veel tijd. Ik denk dat dit vervelende zoekwerk allang door mensen hier gedaan is.

Het gaat me bij GT niet echt om 't tweaken, maar meer om het road-racen met "echte" auto's!
Is Mercedes Benz World Racing niks voor jou dan?? In het begin is het nog niet superboeiend, maar naarmate het spel vordert, krijg je de beschikking over (veel) snellere auto's en ook zeer lange tracks!!!

Ben zelf echt enorm enthousiast over deze titel en met mij meerdere mensen :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmmm ik vind gt3 ook geweldig
maar dat komt ook door de "progressie" factor
steeds nieuwe auto's en onderdelen kunnen kopen.
in welk spel vind ik dat nog meer ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:29

Wom

MaRc0 schreef op 09 oktober 2003 @ 16:06:
Als het goed is/was komt een nieuwe Gran Turismo versie ook op de PC uit. Als ik op Google zoek kom ik geruchten tegen over Gran Turismo 4, maar volgens mij heette de PC versie Gran Turismo Professional.

Of deze versie nog steeds in de planning staat en er ook daadwerkelijk komt weet ik niet, maar als het zo is is het wel iets om naar uit te kijken :)
Dat gerucht stamt inmiddels uit de periode dat GT3 nog moest uiitkomen. Maar als je het mij vraagt zit het er niet in, want Polyphony heeft aangegeven zijn focus alleen op de PS2 en opvolgers te willen leggen. Dus óf iemand moet willen porten (want me niet wenselijk lijkt voor Sony), of we kunnen een PC versie wel op onze buik schrijven.

Wat niet wegneemt dat ik denk dat het een goude zet zou zijn :)

Trouwens, er is wel een Gran Turismo achtige game op de PC, nl. Sega GT (het eerste deel). Ik heb hem hier liggen, maar dit is werkelijk waar de slechtste port die je ooit gezien hebt. Het geluid is om te huilen en de graphics zijn nog slechter als op de Dreamcast. Heb beide versies en de PC versie mag nog geeneens in de schaduw liggen van de Dreamcast versie.

Misschien dat de mods voor F12002 ed. een optie zijn ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-11 11:54
Gran Turismo op de PC wordt niks, Polyphony=Sony en die gaan echt niet hun gouden kip naar de slachtbank brengen (GT = console verkoper). Buiten dat voor 250 euro ben je al klaar en kan je mooi racen.

Buiten dat lijkt me GT op de pc ook erg lelijk, gameplay met de dualshocks is precies goed. Dat lukt op een PC echt niet (met keyboard zie je het voor je :+)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

heuveltje schreef op 09 October 2003 @ 17:15:
hmmm ik vind gt3 ook geweldig
maar dat komt ook door de "progressie" factor
steeds nieuwe auto's en onderdelen kunnen kopen.
in welk spel vind ik dat nog meer ?
Need for speed Underground :o
Deze NFS spel is dus heel speciaal.
Check waarom @ de NFS:U topic

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 09 oktober 2003 @ 18:55:
Buiten dat lijkt me GT op de pc ook erg lelijk, gameplay met de dualshocks is precies goed. Dat lukt op een PC echt niet (met keyboard zie je het voor je :+)
Denk juist dat ie op de pc veel mooier kan, en eh wat dacht je van stuurtje of gamepad op je pc???
Pagina: 1