[Q2 + Winamp] Winamp stopt :(

Pagina: 1
Acties:

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Hey,

nadat ik wat probleempjes had (volgens mij dan ;)) met mijn geluidskaart heb ik deze eruit gehaald en ben overgegaan op de onboard geluidskaart. Toen bleek dat dit niet het probleem was heb ik de geluidskaart weer terug gezet en alles deed het waar, maar er was 1 ding veranderd. Zodra ik Quake 2 start stopt winamp met spelen, bij Half-Life en andere spellen is dit niet zo en bij Quake 2 was het voordat ik de kaart eruit gehaald had ook niet zo.

Iemand een oplossing?

• seweso
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04-2018

seweso

de mouw is uit de aap

Ik denk dat je driver niet meer goed is geinstalleerd doordat je gewisseld hebt.

seweso's blog

Verwijderd

een gokje, maareuh.. heeft dat niet iets te maken met half duplex / full duplex :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mijn vermoeden: heeft iets met autodetectie van geluidskaarten te maken. Kijk even bij je instellingen van Winamp en Q2 welke geluidskaart ze primair pakken. Ook ff in je configscherm kijken. En check ff of je in je BIOS je onboard geluidskaart hebt uitgeschakeld.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hercul3s
Heb de vorige drivers geïnstalleerd dus zal straks na een reboot even kijken of 't werkt

• Hercul3s
Oke, hij doet 't weer. Waarschijnlijk heeft WinXP nieuwere drivers geïnstalleerd toen ik de kaart er opnieuw in deed. Die werkten niet met Q2 + Winamp, deze wel weer :D

Zonder winamp is er niks aan q2 =)
Pagina: 1