topic close.. misschien nog even open

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
maxtor of iets anders?

Ik weet niet hoe vaak de FAQ wordt bijgewerkt, maar de kwaliteit van schijven lijkt me iets dat iedere keer veranderd. Daarom heeft het imho ook niet zoveel nut om het in de faq op te zoeken.

En dat stukje dat als je veel verkoopt, er ook veel klachten zijn, dat klopt gedeeltelijk. Maar bij de IBM 60/75 gxp schijven is het echt te zot voor woorden. Van mijn 3 ibm`s zijn er ook drie gesneuveld (2 verschillende computers en binnen 2 jaar). Dus het kan zijn dan een serie gewoon slecht is, en dat hoop ik met mijn topic te weten te komen.

Ik verzoek dus vriendelijk of het topic nog even open mag zodat ik in ieder geval zekerheid heb dat er niet op dit moment een lading met gigantisch slechte schijven op de markt is. Oja.. reviews doorlezen heeft meestal niet zoveel nut omdat ze de schijven niet lange tijd gebruiken en pas na een tijdje statistisch merkbaar is dat schijven bij bosjes dood neervallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Alarmnummer op 09-10-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Stuur BalusC een mailtje zou ik zeggen...

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oja.. reviews doorlezen heeft meestal niet zoveel nut omdat ze de schijven niet lange tijd gebruiken en pas na een tijdje statistisch merkbaar is dat schijven bij bosjes dood neervallen.
Hoe moeten wij dan weten welke merk/type nu het beste is? ;)
Neem gewoon een merk die naar jouw mening een goede reputatie heeft.

Maargoed, voor de rest van de discussie kun je mij inderdaad gewoon mailen, zie de sticky van dit subforum .. :)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 09-10-2003 15:05 ]

Dit topic is gesloten.