Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[pricewatch] toevoegingen welke admin

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is onduidelijk welke admin je kan aanspreken om zaken in de pricewatch toe te voegen. Ik heb een lijst met producten maar heb geen idee bij welke admin ik dat zou kunnen melden.

Altijd als ik iet koop update ik de prijzen. Maar soms staan alternative producten gewoon niet in de pricewatch. Ook is de "overige" catagorie een zooitje geworden. Zou iemand zich welicht kunnen opwerpen om enige wijzegingen door te voeren

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19
kijk een helemaal onder aan bij de pricewatch :
Leverancier toevoegen
Prijs toevoegen

:)

Last.fm
Films!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Daar zijn sinds kort een drietal email adressen voor, te weten:
fp-admins@tweakers.net,
meldpunt@tweakers.net en
buyerszone@tweakers.net
Emails aan dit adres komen bij elke frontpage administrator in de mailbox te liggen :)

Wat betreft het zooitje kan ik melden dat we bezig zijn met een grootschaalse actie om de boel in de pricewatch wat netter te maken. Het is echter misschien niet nodig te zeggen dat daar erg veel tijd in gaat zitten en net die catagorie waar jij op zit te wachten wel eens een minder grote prioriteit heeft.

@sv3n: je kunt niet voor elke shop prijzen toevoegen, shops met een pricewatch abbo doen dit zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Randal Peelen op 09-10-2003 13:53 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Verwijderd

Topicstarter
sv3n schreef op 09 October 2003 @ 13:20:
kijk een helemaal onder aan bij de pricewatch :
Leverancier toevoegen
Prijs toevoegen

:)
Ehm ik wil een aantal producten toevoegen. Zoals duidelijk in mijn starttopic gezegd.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit is inmiddels via de mail opgelost :).

Dit topic is gesloten.