Toon posts:

C&C Zero Hour Units

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel regelmatig Zero Hour ;)

Het is groot strategisch belang dat we weten daarmee hoeveel units nodig zijn om een unit van een tegenstander te killen.

Mijn vraag is daarom: Kunnen we misschien in een topic zetten hoeveel units je van een army nodig hebt van een bepaald soort om een andere unit van de tegenstander te killen.

Bijvoorbeeld: je hebt 2 Auroras nodig om een vliegveld te destroyen ... maar hoeveel zijn er van de scorpions met / zonder upgrade nodig om een emporer te killen bijvoorbeeld.

Dit kan van groot strategisch belang zijn bij verdediging en aanval.

Ik dacht is wel leuk om dat eens in een topic samen te vatten.

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:40

johanbarten

Fallout fanatic

ook wel leuk:
Als GLA demolitions general, een level drie rebel ambush met demolition upgrade. je kan er alle superweapons ermee vernietigen als je alle rebels laat ontploffen :)

[ Voor 5% gewijzigd door johanbarten op 09-10-2003 17:22 ]

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 12:35:
Ik speel regelmatig Zero Hour ;)

Het is groot strategisch belang dat we weten daarmee hoeveel units nodig zijn om een unit van een tegenstander te killen.

Mijn vraag is daarom: Kunnen we misschien in een topic zetten hoeveel units je van een army nodig hebt van een bepaald soort om een andere unit van de tegenstander te killen.

Bijvoorbeeld: je hebt 2 Auroras nodig om een vliegveld te destroyen ... maar hoeveel zijn er van de scorpions met / zonder upgrade nodig om een emporer te killen bijvoorbeeld.

Dit kan van groot strategisch belang zijn bij verdediging en aanval.

Ik dacht is wel leuk om dat eens in een topic samen te vatten.
Maak maar eens zo'n lijstje dan zie ik je over 6 jaar weer terug :P
Bij USA met/zonder drone, met/zonder strategycenter (denk ook aan hold the line wat betekend dat je iig 2x een waarde moet hebben voor het schieten tegen alle USA gebouwen en units), met/zonder promoties units.
Bij GLA is het met alle generals de damage anders voor de belangrijkste units 8)7 Dus hier ben je echt eeuwen mee bezig. Maar ik zie je wel als je wel weer klaar bent :>

Verwijderd

Topicstarter
ja is ook zo .. maar is wel zeer belangrijk om te weten... bijvoorbeeld de belangrijkste en sterkste units kun je wel noemen en laten we er vanuit gaan dat ze allemaal geupgrade zijn dan .. dat is vaak toch zo

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 13:23:
ja is ook zo .. maar is wel zeer belangrijk om te weten... bijvoorbeeld de belangrijkste en sterkste units kun je wel noemen en laten we er vanuit gaan dat ze allemaal geupgrade zijn dan .. dat is vaak toch zo
Anders begin jij daar toch vast mee? Begin je met alle china generals, dan kijken wij wel hoe lang je daar mee bezig bent :+

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Als je genoeg speelervaring hebt weet je dat zowiezo wel.
maar hoeveel zijn er van de scorpions met / zonder upgrade nodig om een emporer te killen bijvoorbeeld.
Zoiets kun je inschatten strakke stats hebben niet veel nut. Een scorp kan 3 scrapupgrades krijgen een rocketupgrade 3 verschillende of geen anthrax een extra demo damage extra rocket damage. En dan maakt het ook nog eens veel uit hoe je de emperor benaderd (of ie nog helemaal moet omdraaien of niet. Bovendien zijn de meeste gevechten niet strak 1 emperor tegen 3 scorps ofzo, maar meestal een combinatie van units. Als hij er bv een ECM tank bij heeft zitten kun je het wel schudden met je stats.
Echt nuttig vind ik het dus niet, speel gewoon genoeg en je leert vanzelf wel inschatten welke gevechten je wel en niet kunt winnen.
Pagina: 1