Hee, kheb een probleempje waar ik niet uitkom. Ik heb een corrupte win2000 installatie, hij geeft heel kort een blauw scherm bij het opstarten en geeft daarna gelijk een reboot. Repair, laatste goede configuratie en veilige modus werkt allemaal niet.
Nu heb ik gelezen dat je automatic reboot kunt uitzetten in je register, wat ik dus wel wil doen zodat ik kan lezen wat er op dat blauwe scherm staat en het kan fixen(hopelijk). Ik heb de schijf waarop deze corrupte installatie staat in een andere computer erbij gehangen, en kan de schijf dus gewoon benaderen. Hoe kan ik nu het register van die installatie op die schijf benaderen om deze key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl\AutoReboot]
aan te passen???
alvast bedankt voor de hulp!
Nu heb ik gelezen dat je automatic reboot kunt uitzetten in je register, wat ik dus wel wil doen zodat ik kan lezen wat er op dat blauwe scherm staat en het kan fixen(hopelijk). Ik heb de schijf waarop deze corrupte installatie staat in een andere computer erbij gehangen, en kan de schijf dus gewoon benaderen. Hoe kan ik nu het register van die installatie op die schijf benaderen om deze key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl\AutoReboot]
aan te passen???
alvast bedankt voor de hulp!