specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Zijn vast wel wat waard, ik vindt hem er iig wel funky uitzien. Dus als je er vanaf wil en hij doet het nog kom ik hem wel een keer halen hoor.
over 10 jaar is het weer hip
ff wachten dus
ff wachten dus
ohja..
maar wil er nu vanaf en niet het risico lopen dat ik hem voor 2 tientjes aan iemand weggeef en later blijkt hij heel wat meer waard te zijn..(heb er ervaring mee ja
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
D'r zijn vast wel liefhebbers voor, en die willen er nog best wat voor geven.
Ik heb zelf DEZE gehad, maar die was helaas twee jaar geleden overleden.
Ik heb zelf DEZE gehad, maar die was helaas twee jaar geleden overleden.
Ik gok dat het nog best wel leuk spul is om naar te luisteren. Als alle foamranden van de speakers nog goed zijn en de versterkers het nog doen althans. Maar zo op het eerste gezicht ziet de pioneer versterker er erg heftig uit... zal wel een topmodel van die tijd geweest zijn.
denk het wel ja...was duur speeltje, is van m'n vader geweest en heb er zelf een tijdje mee gespeelt (toen ik een jaar of tien was was dit natuurlijk helemaal vet
)
maar wat kan ik er ongeveer voor vragen?
maar wat kan ik er ongeveer voor vragen?
de mijne staat niet op die site erbij maar ik heb nu een SX-6000 en daar komt echt prima geluid uit ISM 200watt visaton zelfbouw boxen, het is idd wel een lomp ding maar ik denk dat je er echt wel iemand mee blij kan maken...
ook mij bijvoorbeeld
, kzoek nog een versterker om mijn stereotorentje mee te vervangen want dat is zo'n gare kleine van sony waar echt geen geluid uit komt...
ook mij bijvoorbeeld
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
Ik heb nog een oude REC versterker/tuner staan van meer dan 20 jaar oud. 4 kanaals versterker, alleen de achterste 2 zijn vroeger stuk gegaan en waren te duur om te fixen.
Tot 2 jaar terug heb ik m nog gebruikt, best mooi geluid, heel heftige bas, en tot 1 ohm stabiel.
Jammer eigenlijk dat ik nu toch overgestapt ben op 5.1
. Maar ik gebruik ehm nog regelmatig als extra versterker en testen.
Tot 2 jaar terug heb ik m nog gebruikt, best mooi geluid, heel heftige bas, en tot 1 ohm stabiel.
Jammer eigenlijk dat ik nu toch overgestapt ben op 5.1
Verwijderd
Nee nee niet verkopen. Stel je krijgt 100 euro (wat al heel veel is. Meer ga je echt niet krijgen) vind je dat een goede deal dan?intuliegend schreef op 09 oktober 2003 @ 12:09:
[...]
ohja..![]()
maar wil er nu vanaf en niet het risico lopen dat ik hem voor 2 tientjes aan iemand weggeef en later blijkt hij heel wat meer waard te zijn..(heb er ervaring mee ja)
Aansluiten en gebruiken dat ding. Zelfs al zou ie over een paar jaar stuk gaan is ie nog steeds zeer gaaf om naar te kijken.
Ik heb nu deze versterker aan m`n pc hangen

http://www.retroaudio.ru/marantz/integ/1040.shtml
Wel ff die oerlelijke houten behuizing wegdenken want die zit hier niet om gelukkig. Ik heb er 2 zelfbouwspeakers aanhangen en het resultaat is voor zo`n oud beestje verbluffend.

http://www.retroaudio.ru/marantz/integ/1040.shtml
Wel ff die oerlelijke houten behuizing wegdenken want die zit hier niet om gelukkig. Ik heb er 2 zelfbouwspeakers aanhangen en het resultaat is voor zo`n oud beestje verbluffend.
Ik heb een ouwe Pioneer SA-506 versterker aan m'n pc hangen. Mooi spul. Ooit eens gekocht voor 30-35 gulden.
Pagina: 1