Toon posts:

Welke softare gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eindelijk mijn TV in/out goed aan de praat, alles werkt geen error of bugs.

Nu kan ik dus vanaf mijn video recorder afspelen, en het opslaan op de computer.

Welke software kan ik dus nu het beste gebruiken, om van de VCR (zo'n 252 MB) bestand een gecomprimeerde 40 mb MPG file te maken.

of is er een ander record programma die dit al gelijk doet ?

Ik heb het programma " Video Studeo 7 " van Ulead,.. maar ben daar niet echt tevreden over. Plus dat deze prog de VCR bestanden niet wil herkennen

Wie weet er een oplossing ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 11:29 ]

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TV OUT? en afspelen VANAF je video gaat niet.
TV IN hebben.
Of begrijp ik het verkeerd?

[ Voor 20% gewijzigd door Sumuhtsop op 09-10-2003 11:25 ]

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Ten eerste, complimenten voor je heldere topic-titel. Dat zouden meer mensen zo moeten doen!

Ten tweede denk ik dat je meer succes zal hebben met je TV-in. Met een TV-out kan je het beeld dat je monitor normaal gesproken zou weergeven afbeelden op je TV (of video dus) maar jij wil het andersom.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Alle andwoorden zijn te vinden op http://www.doom9.org/ aangezien je VCR waarschijnlijk mpeg2 is.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Okeej,.. ik ben nog niet echt goed in het verwoorden, maar ik bedoel idd TV in

Ik kan nu van mijn video recorder afspelen en het op de computer opslaan, alleen de bestands formaat is MEGA groot. Dit moet zover ik weet de comprimeren zijn. Net als die video bestanden van je fafo bands die je kan downloaden ook maar iets van 40 ala 60 MB zijn.

ik wil weten met welke software dat mogelijk is

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
windows movie maker kan et al (winxp) gewoon andere resolutie kiezen. wordt ie ook kleiner :)

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd kijk eens op www.doom9.nl zo'n beetje elk formaat kwa omzetten wordt er uitgelegd.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx
Pagina: 1