Helaas is niks goed af te schermen, een packetsniffer of een dergelijk tooltje onderschept al snel de originele locatie.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Powered bij meergranenbrood.
Niet helemaal 100% secure maar je komt al aardig in de buurt.
iOS developer
Verwijderd
Als ik daar URL invul, krijg ik de brongegevens, beschermd of niet. Hoef geeneens naar die site te gaan. Dus echt veiligheid inbouwen ? vrees van niet.
Betekent wel extra server load - en een hoop gedoe.
---
BTW:URL-hiding vind toch alleen plaats op warez sites (niet dat ik daar ooit kom of zo...)
Localhost, sweet localhost
- no right click
- url-hiding
- windows zonder toolbars
het help allemaal niets, en je stimuleert je bezoeker alleen maar om te proberen achter je links/code te komen, het werkt alleen maar averechts.
vinden deze mensen hun sites dan zo belangrijk dat ze bepaalde dingen niet mogen doen? ik vind dat je dan een behoorlijke eigendunk hebt. overdreven.
no-right click? klik dan eerst links, en dauw dan de eigenschappen toets op je keyboard, duh.
windows zonder tools? klik ctrl-n in IE, heb je ze terug in een nieuwe window. url-hiding? dat haal je zo terug uit de frameset.
en het allerlaatste redmiddel is shift-f10, saven en gewoon lokaal bekijken. je kan er niets aan doen, en leg er dan dus ook niet de nadruk op, want dan ben je gewoon dom je bezoekers aan het provoceren.
Wat jij op internet zet is gewoon een soort publiek bezit, en als je daar niet mee kan leven moet je misschien eens gaan nadenken of je niet beter iets anders kan gaan doen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
(maar met <view><source> zie het iig niet)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Je kunt iets doen met php misschien. Een link opvragen met behulp van een id. En ook controleren of de referrer pagina wel de juiste is.
Ik denk dat je op diverse script-sites wel wat kan vinden.
Waarom haal je een oud topic omhoog uit 2000?Standeman schreef op 15 juni 2004 @ 16:06:
Je links kan je "eenvoudig" hiden door deze in een javascript bestandje te zetten en deze te includen in je pagina. Echter weerhoud het uiteraard niemand om dat JS bestandje te downloaden...
(maar met <view><source> zie het iig niet)
Verwijderd
Maar wat is de rede dat de gebruikers de links niet mag zien ?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()