Toon posts:

ADSL met Demon met alcatel 570

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik wil draadloos adsl-en via demon met een speedtouch 570. Niemand( :( BBned, Demon en alcatel) kunnen mij garanderen dat het werkt zeker niet als je het modem als router gebruikt. Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met deze combi.

Mzzl Tim

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 10:02

bl33d

I love the smell of Napalm..

Ik heb zelf ook Demon internet en ben op zoek naar een vervanging van mij USB ding. Echter op hun website wordt aangegeven dat ze alleen Allied Tech en ene zyxel routers / modems ondersteunen.

Volgens mij maakt het geen fuck uit welke router / adsl modem je gebruik zolang de instellingen die Demon ADSL nodig heeft om een verbinding te leggen wordt ondersteund door de router / adsl modem. Hiermee denk ik dus de VTY // Innerpair instellingen die nodig zijn.

De rest wordt gewoon standaard doorgevoerd via DHCP.

Dat denk ik..bel Demon op zou ik zeggen en vraag of je een verbinding kan maken als je de juiste VTY // Innerpair instellingen handhaafd.

Succes :)

P.S. als iemand denk dat dit fout is verbeter me! Ik wil wel graag weten hoe dit precies zit :)

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:21

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Ik heb een speedtouch 570 en ik kan prima draadloos internetten, en hij staat als router geconfigureerd, ik heb Tweakdsl (dus BBNed). Het gebeurd een enkele keer dat ik na een lange tijd internetten mijn verbinding tussen mijn laptop en de speedtouch 570 kwijt ben.

Ik loop ook tegen het probleem aan dat ik niet kan VPN-en naar buiten. Dat moet ik nog ff uitzoeken. Verders werkt het prima.

I play my enemies like a game of chess...