Non web-based Presentatie software

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Hallo mensen

Ik zit hier op mijn werk en krijg een opdracht om uit te zoeken of er mischien een programma is wat bijv. Powerpoint presentaties kan laten zien zonder een web-app. Verder moet het in een loop blijven draaien en moet het tijdens het draaien ook bewerkt kunnen worden

we draaien nu op een PII 400mhz met 256mbram en een pixelview kaartje
aangesloten op een plasma scherm in de kantine.
Helaas is het zo dat het in een IE window draaid en door een scriptje wel blijft loopen maar ook vaak crashed. ik weet zo snel even niet een oplossing. mischien dat jullie mij een schop in de goeie richting kunnen geven of ervaringen kunnen delen.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
en de gewone kiosk mode van powerpoint?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
tc982 schreef op 09 oktober 2003 @ 09:43:
en de gewone kiosk mode van powerpoint?
Die is erg buggie en ook nogal zwaar.
zoals je kan lezen is de PC waar het op draaid niet een van de snelste en we zullen daar dan ook rekening mee moeten houden.
Daarbij kan je met dit "prog" ook niet on-the-fly presentaties bewerken

daar bedoel ik mee dat als je presentatie draaid en jij bewerkt deze, dat hij dan bij de volgende loop je bewerkte presentatie speeld.

na wat googelen kwam ik niet echt ver, allemaal rare programas die nogal onprofecioneel lijken, het mag dus eventueel ook een ander software pakket zijn dan Powerpoint, hier hecht ik geen waarde aan, en de gene die de presentatie maakt moet er maar mee leren leven >:)

[ Voor 45% gewijzigd door pt0x op 09-10-2003 09:59 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
huh? PII -400Mhz met 256Mb die moeite heeft met ppt presentatie in kiosk te laten draaien? Wij laten ppt presentaties van over 60Mb "kiosken" op een P1 - 233mhz met 128Mb!

wat voor een ppt file heb jij dan gemaakt?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Ikzelf maak de presentaties niet. maar ik heb even gevraagd of de gene die dat wel doet hem even wil sturen. als jij zegt dat je op zo'n pc gewoon een presentatie kan draaien dan moet er wel een fout in zitten oid.

ik ga zo even kijken, keep you updated

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
Het draaid nu op het moment dus gewoon in Kiosk mode waar ik vanaf wil.
ik dacht dat het onder een andere app draaide maar verder maakt het niet uit, mijn vraag blijft.

De ppt file heb ik nog steeds niet, zal hem zo wel van de server af halen
tis atm nogal druk
Pagina: 1