Toon posts:

[UD-Grid] 4.5M race winnaar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
***************** 4.5M Race Uitslag *****************

en de winnaar is ..................

_/-\o_ _/-\o_ Cybertroy _/-\o_ _/-\o_

code:
1
2
3
Naam:       TEAM Cybertroy  www.Alliedcomputers.nl
Target:     4.500.000   4.500.000   
Nu:     4.506.368   4.310.274

Is de buffer er toch nog goed uitgekomen he Cybertroy.
Graag wil ik jullie bedanken voor de race en jullie feliciteren met de overwinneng.
Ik heb het erg leuk gevonden om iedere dag een update te doen, en de output te zien groeien.
Wij waren simpelweg gewoon te laat met het verhogen van de output en jullie hebben dus terecht gewonnen.

Nou verwachten we natuurlijk wel dat jullie nog wat tegenstand gaan geven voordat we die 4e plek van jullie afpakken he. :P
Kan ik toch zonder laptop op vakantie, en die kan dan dus gewoon door met UD. ;)

Hopelijk worden de UD stats weer snel gemaakt, want die 4.5M is ook een mooie mijlpaal.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
:+ Gefeliciteerd :D

Mooie punten, ook voor 't UD team. En dat gevoel van net te laat begonnen met output verhogen komt me bekend voor :(

Ps. fijne vakantie!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• MadEiHCS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

MadEiHCS

[DPC]

Congrats TEAM Cybertroy :)

But beware, we are coming with brute force to get u *evilgrijnz*

yup ook een ps voor Alliedcomputers, Happy holiday m8

(* MadEiHCS heb gelukkig ook vakantie volgende week, hihihi lekker uitrusten)

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Gefeliciteerd Team Cybertroy!!!

Was een zeer interessante race, enneh: Allied, bedankt voor de dagelijkse verslaggeving.
Fijne vakantie

Adios

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 13:03
Oeht2K schreef op 09 October 2003 @ 10:49:
Congrats TEAM Cybertroy :)

But beware, we are coming with brute force to get u *evilgrijnz*

yup ook een ps voor Alliedcomputers, Happy holiday m8

(* Ralphie heb gelukkig ook vakantie volgende week, hihihi lekker uitrusten)
Weet jij iets wat ik niet weet :? ;)

HODL

Verwijderd

Bedankt allemaal en in het bijzonder Allied voor de dagelijkse stats :) verder nu ff uitrusten he ;) .We zullen waarschijnlijk onze plek af moeten staan aan Allied maar ik heb stilletjes de hoop dat we Informatique in kunnen lopen :) en zo toch nog de 4'de plek kunen vasthouden.(Is wel iets voor de lange termijn hoor - maar dat houd de spanning erin).Verder vond ik de race erg leuk en wie weet kunnen we zo iets nog en keer herhalen. _/-\o_ _/-\o_

• InSPiRE
  • Laatst online: 20-02 21:16
Cybertroy gefeliciteerd! :)
AlliedComputers, ik vond je dagelijke updates altijd leuk om te lezen, jullie hebben het des al niet te min zeer goed gedaan. ;) Fijne vakantie!

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 22:37
Dankje wel Vrienden!! :D EN natuurlijk bedankt voor de moeite om steeds weer de standen bij te werken AlliedComputers _/-\o_

Oja heb ik het nog over die computers gehad (+/- 80) die gaan waarschijnlijk door :Y) Kan er eindelijk iemand wat aan BoGoH doen !! :9 :9

Ik moet nog maar even wat geduld en spanning bewaren want als het straks los gaat....................

Verwijderd

Cybertroy schreef op 09 October 2003 @ 21:27:
Dankje wel Vrienden!! :D EN natuurlijk bedankt voor de moeite om steeds weer de standen bij te werken AlliedComputers _/-\o_

Oja heb ik het nog over die computers gehad (+/- 80) die gaan waarschijnlijk door :Y) Kan er eindelijk iemand wat aan BoGoH doen !! :9 :9

Ik moet nog maar even wat geduld en spanning bewaren want als het straks los gaat....................
nou, wordt het dan niet tijd om je teamleden in te lichten :? Di's wel erg goed nieuws niet? ;)

• InSPiRE
  • Laatst online: 20-02 21:16
Over humor gesproken:
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 09:39:
Nou verwachten we natuurlijk wel dat jullie nog wat tegenstand gaan geven voordat we die 4e plek van jullie afpakken he. :P
Oja heb ik het nog over die computers gehad (+/- 80) die gaan waarschijnlijk door :Y)
8)7

Verwijderd

Topicstarter

Dan zal ik toch weer even mijn best gaan doen, want dan kunnen we een nieuwe race beginnen. ;)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Feliciteert!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1