***************** 4.5M Race Uitslag *****************
en de winnaar is ..................
Cybertroy

Is de buffer er toch nog goed uitgekomen he Cybertroy.
Graag wil ik jullie bedanken voor de race en jullie feliciteren met de overwinneng.
Ik heb het erg leuk gevonden om iedere dag een update te doen, en de output te zien groeien.
Wij waren simpelweg gewoon te laat met het verhogen van de output en jullie hebben dus terecht gewonnen.
Nou verwachten we natuurlijk wel dat jullie nog wat tegenstand gaan geven voordat we die 4e plek van jullie afpakken he.
Kan ik toch zonder laptop op vakantie, en die kan dan dus gewoon door met UD.
Hopelijk worden de UD stats weer snel gemaakt, want die 4.5M is ook een mooie mijlpaal.
en de winnaar is ..................
code:
1
2
3
| Naam: TEAM Cybertroy www.Alliedcomputers.nl Target: 4.500.000 4.500.000 Nu: 4.506.368 4.310.274 |
Is de buffer er toch nog goed uitgekomen he Cybertroy.
Graag wil ik jullie bedanken voor de race en jullie feliciteren met de overwinneng.
Ik heb het erg leuk gevonden om iedere dag een update te doen, en de output te zien groeien.
Wij waren simpelweg gewoon te laat met het verhogen van de output en jullie hebben dus terecht gewonnen.
Nou verwachten we natuurlijk wel dat jullie nog wat tegenstand gaan geven voordat we die 4e plek van jullie afpakken he.
Kan ik toch zonder laptop op vakantie, en die kan dan dus gewoon door met UD.
Hopelijk worden de UD stats weer snel gemaakt, want die 4.5M is ook een mooie mijlpaal.