Toon posts:

[WXP-pro] problemen met nieuwe account aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey :/

ik heb sinds gisteren een prbleem met het aanmaken van een nieuw account in XP Pro. Ik heb al eerder een extra account aangemaakt en die functioneert zonder problemen, maar ik wilde er gisteren 1 bij maken. Dat ging zonder probleem maar toen ik op deze account wilde aanmelden gaf hij een melding met iets van NT gebeuren ofzo. dan kon ik twee dingen aanvinken of niet... Ik vink beide uit want ik heb naar mijn weten nix van NT geïnstalleerd. Dan logt ie gewoon in, maar dan wil ik een werkbalk snel starten maken en dat doet ie dus niet! Ik heb wel geprobeerd ander werkbalken daar te plaatsen.. dat gaat allemaal goed maar het menu snelstarten wil dus niet lukken!! Wie kan mij helpen? en wat is die melding van NT sjit.. dat heb ik bij de vorige keer dat ik een extra account aanmaakte nooit gehad..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

_/-\o_

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 09:02:
..gaf hij een melding met iets van NT gebeuren ofzo.
Wat is de exacte melding geweest? Dit kan zoveel zijn...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Juist; en verwijder dat account eens op maakt 'm opnieuw aan... kijken wat er dan gebeurt..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik iets van NT op mijn c schijf zou hebben staan..

Ik kon aanvinken om bepaalde bestanden in het account te migreren ofzo :s ik weet ut niet pcies.. Maar het hoofdprobleem is die snel start balk want als ik die nt sjit wegklik doet de account ut verder wel.. Maar ik zal thuis ff kijken vanavond wat hij pcies zegt! Tog bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook al geprobeerd Krypt.. maar hij gaf ut weer aan ik heb ut iets van 5 keer opnieuw geprobeerd

• Krypt
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif dit knopje is om je post te editen als je wat info wilt toevoegen..

Wacht even gewoon tot je thuis bent; verwijder het account, maak het opnieuw aan... log in en schrijf de melding letterlijk op... met "dat ik iets van NT op mijn c schijf zou hebben staan..." kunnen we niets...
Echt iets van:"Ik deed mijn lamp aan en het licht ging niet branden.. HELP!".. nofi.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 09-10-2003 09:11 ]

Pvouput live

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MuRKie,

Welkom op GoT :)

Als je op GoT een topic start, zien we graag dat je zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem. Hiermee wordt het voor de mensen die je topic lezen (en dus niet altijd precies weten wat er op jouw PC afspeeld ;) ) een stuk duidelijker en kunnen ze eventueel gerichter dingen suggeren zodat jij ze uit kan proberen.

Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post even aan wat je zelf al geprobeerd hebt (waar heb je bijvoorbeeld op gezocht), en wat de problemen waren waar je daarmee tegen aan liep.

Wat er voornamelijk mist in jouw post is een duidelijke probleemomschrijving. Elke fout is wel te classificeren als "Doet het niet" - maar dan wordt het wel erg moeilijk :)

Geef dus eventjes aan welke foutmeldingen je precies kreeg (schrijf het gewoon even over - een exacte foutmelding hebben we veel meer aan dan een interpretatie van wat er stond), en probeer je probleem exact te omschrijven.

Verwijderd

Topicstarter
dit knopje is om je post te editen als je wat info wilt toevoegen..
Wat bedoel je daarmee? waar zou ik info aan toe moeten voegen?
------------------------------------------------------------------------------------
En ik heb er zelf ook wel iets aan gedaan (niet veel neej), ik heb alle manieren geprobeerd met aanvinken van die NT melding, en ik heb lopen kloten met menubalken in mijn startbalk krijgen.. Dat werkte allemaal leuk behalve dus de snelstart.. Heeft dat dan een verband met die NT melding? En ik heb een heleboel keer opnieuw een gebruikers account aan lopen maken.. Maar ik heb verder niets opgezocht op internet omdat er verder nix duidelijk staat aangegeven hoe en wat..
als ik die snelstartbalk wil toevoegen krijg ik een pop-up met een rood bordje met wit kruisje en er staat kan snelstart niet maken (of vinden) weet niet meer pcies, maar anyway ik kijk vanavond wel als ik thuis ben..

• Krypt
Je hebt 2 posts onder elkaar; beetje overzichterlijker om, als je extra informatie wilt toevoegen en er na jou nog niemand gereageerd heeft om je post te editen ipv een nieuwe reply te plaatsen... opbouwende kritiek hoor niet persoonlijks :)

Wist trouwens eerst niet wat je bedoelde met je snelstart.. kom er nu achter dat dat quicklaunch in het engels is... Maar de exacte melding is en blijft veel handiger, maar kijk ook eens of de volgende directory bestaat: C:\Documents and Settings\[Usernaam]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Het lijkt er namelijk op dat je Explorer extensions bij die gebruiker niet werken..

Pvouput live

• elevator
  • Niet online

elevator

Aansluitend op wat Krypt al zegt - ik gok dat je profiel niet geladen kan worden (dat zullen die 2 NT foutmeldingen zijn die je krijgt, maar daaar weten we pas wat meer over als jij ze vanavond precies gepost hebt) - daardoor log je waarschijnlijk in met een tijdelijk profiel en kan je er dus ook weinig aan wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx guys, en btw ik zag al wat je bedoelde met de 2 replies.. Maar dat quick reply ging ff wat makkelijker :9 en bedankt voor die link naar die quicklaunch gebeuren.. kzal kijken wat ik ermee kan! :*)

Verwijderd

Topicstarter
Ey kan ik trouwens die map anders zelf aanmaken? Heeft dat nut? Want als dat kan dan kan ik het dus zo ook oplossen.. dan kwak ik die map daar neer en mik ik daar de snelkoppelingen gewoon in.. Moet te doen zijn tog?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je inderdaad een tijdelijk profiel hebt ... nou vul de rest zelf maar in.

[ Voor 3% gewijzigd door blackd op 09-10-2003 11:45 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• elevator
  • Niet online

elevator

ok tnx guys, en btw ik zag al wat je bedoelde met de 2 replies.. Maar dat quick reply ging ff wat makkelijker :9 en bedankt voor die link naar die quicklaunch gebeuren.. kzal kijken wat ik ermee kan! :*)
Doe het dan niet direct nog een keer :/

Als je zelf de laatste poster bent - bewerk je bericht dan met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif, zie hierover ook:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom doe je tog zo moeilijk met die replies man.. laat me lekker posten als ik dat wil.. en ik zag nix staan in dat netiquette dat je niet 2 posts achter elkaar mag plaatsen..

Ik heb trouwens gekeken wat het probleem was ik heb nt bestanden in een 3.x omgeving geïnstalleerd en nu vraagt ie wat voor een bestanden ik in NT wil migreren (of was het nou andersom :? ) dan vraagt ie of ik een .ini file en een (ik geloof) .bat file wil migreren en er was er nog 1 maar ik had geen pen en papier om het op te schrijven en screenshot werkte niet.. maar hij gaf nu trouwens in die gebruikersaccount veel meer fouten aan behalve de snelstart balk..

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:58:
Waarom doe je tog zo moeilijk met die replies man.. laat me lekker posten als ik dat wil.. en ik zag nix staan in dat netiquette dat je niet 2 posts achter elkaar mag plaatsen..
Lees de netiquette dan nog maar eens goed door.
Ik heb trouwens gekeken wat het probleem was ik heb nt bestanden in een 3.x omgeving geïnstalleerd en nu vraagt ie wat voor een bestanden ik in NT wil migreren (of was het nou andersom :? ) dan vraagt ie of ik een .ini file en een (ik geloof) .bat file wil migreren en er was er nog 1 maar ik had geen pen en papier om het op te schrijven en screenshot werkte niet.. maar hij gaf nu trouwens in die gebruikersaccount veel meer fouten aan behalve de snelstart balk..
Er is toch echt meerdere keren gevraagd om de volledige informatie. Verzamel alle gevraagde informatie maar, en open dan een nieuw topic wat wel voldoet aan de eisen. Tot nu toe blijft het beperkt tot vage opmerkingen, en halve fouten.

Hier kan niemand iets mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.