Internet Optimizer... hoe sloop ik dat weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 16:08

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje last van dat oervervelende internet optimizer. Zodra mijn internetverbinding ook maar één klein hikje heeft, krijg ik dat rottige scherm in beeld met allemaal links waar ik toch niet geïnteresseerd in ben. Buiten dat is het ook nog eens heel irritant dat ik niet gewoon de normale URL meer in de adresbalk heb staan, maar de URL van Internet Optimizer + de URL waarnaar ik vroeg.

Is er een manier om de oude vertrouwde 404's weer terug te krijgen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Internet Optimizer klinkt wel erg als spyware, heb je de tips uit SA FAQ - Spyware: IE heeft een extra zoekbalk of bijv. een random popups? al geprobeert?

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Heb je verder al gezocht?

Google

Wat heb je al ondernomen om het kwijt te raken?

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ik heb gebruik gemaakt van ad-aware (met de laatste reference file) om alle spyware van mijn computer te verwijderen. Daarnaast heb ik het vinkje uitgezet bij "show friendly URL's". Ik heb ook het automatisch searchen uitgezet. Dit waren de enige opties die in mij op kwamen. Toch is dat internet optimizer (eerste resultaat bij Big_Towers google post) + Yoguee" search engine nog steeds werkzaam. De oplossingen in deze thread hebben er niet toe geleid dat het weg is.

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 10:38
Waarschijnlijk heb je hier wel iets aan.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
bigben04 schreef op 09 October 2003 @ 09:01:
Waarschijnlijk heb je hier wel iets aan.
Stimmt. Dat pokkeprogramma is eindelijk van mijn computer. Ik ben benieuwd wanneer autoriteiten hier iets aan gaan doen. Het is je reinste criminaliteit dat je computer op zó'n manier wordt overgenomen. :(

Maar goed, ik kan weer rustig slapen. En ik had misschien wel beter kunnen zoeken. Ik dacht dat het in de eerste instantie dat het hier mee te maken had

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 13:03
Ik heb ook gezocht, niks gevonden. Is er misschien een nieuwere versie bekend??

King of Cod

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt goed gezocht - maar ondertussen hebben we op GoT hier een heleboel meer informatie over in Beveiliging & Virussen :)

Ik zou zeggen, begin eens met de FAQ te lezen van Beveiliging & Virussen - kom je er daarmee niet uit, lees dan even Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten goed door en start aan de hand daarvan een nieuw topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.