We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Internet Optimizer klinkt wel erg als spyware, heb je de tips uit SA FAQ - Spyware: IE heeft een extra zoekbalk of bijv. een random popups? al geprobeert?
Ik heb gebruik gemaakt van ad-aware (met de laatste reference file) om alle spyware van mijn computer te verwijderen. Daarnaast heb ik het vinkje uitgezet bij "show friendly URL's". Ik heb ook het automatisch searchen uitgezet. Dit waren de enige opties die in mij op kwamen. Toch is dat internet optimizer (eerste resultaat bij Big_Towers google post) + Yoguee" search engine nog steeds werkzaam. De oplossingen in deze thread hebben er niet toe geleid dat het weg is.
Waarschijnlijk heb je hier wel iets aan.
Stimmt. Dat pokkeprogramma is eindelijk van mijn computer. Ik ben benieuwd wanneer autoriteiten hier iets aan gaan doen. Het is je reinste criminaliteit dat je computer op zó'n manier wordt overgenomen.
Maar goed, ik kan weer rustig slapen. En ik had misschien wel beter kunnen zoeken. Ik dacht dat het in de eerste instantie dat het hier mee te maken had
Ik heb ook gezocht, niks gevonden. Is er misschien een nieuwere versie bekend??
King of Cod
Je hebt goed gezocht - maar ondertussen hebben we op GoT hier een heleboel meer informatie over in Beveiliging & Virussen 
Ik zou zeggen, begin eens met de FAQ te lezen van Beveiliging & Virussen - kom je er daarmee niet uit, lees dan even Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten goed door en start aan de hand daarvan een nieuw topic
Ik zou zeggen, begin eens met de FAQ te lezen van Beveiliging & Virussen - kom je er daarmee niet uit, lees dan even Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten goed door en start aan de hand daarvan een nieuw topic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()