okay thnx...maar deze test gaat maar tot week 38...hoe zit het met nieuwere duronŽs?Op maandag 04 december 2000 11:53 schreef Sake het volgende:
http://www.vr-zone.com/Home/news65/news65.htm#1018
aha...maar das een 700...
is er ook nog verschil tussen die dingen uit taiwan en uit dresden?
taiwan?Op maandag 04 december 2000 15:50 schreef GraasGast het volgende:
aha...maar das een 700...
Sorry...malaysiaOp maandag 04 december 2000 16:03 schreef Ares408 het volgende:
[..]
taiwan?
Verwijderd
Volgens mij is het inderdaad Austin en Dresden. Oeps... Staat er trouwens met grote letters op altijd:
Assembled in Malaysia
Zelf heb ik een Duron 600 uit week 22, die toen nog op 1,5 Volt standaard liep als ie uit de fabriek kwam. Hiermee kon ik zonder voltage te verhogen naar 111 Mhz stabiel en 114 ook wel als ie een beetje warmgedraaid was.
(D600AST1B, AKAA0022BPGW)
Ik heb er nu ook een uit week 31, die standaard al op 1,6 Volt draait. Met allemaal dezelfde hardware wil deze niet harder dan 106 FSB draaien. Als ik het voltage omhoog gooi, haalt ie ook 107 Mhz FSB. Wel blijft deze processor veel koeler bij hogere voltages.
(D600AUT1B, AKBA0031FPCW)
Verder heb ik ook eens ooit de processor van een vriend in mijn pc uitgeprobeerd. Dit was ook een 1,6 V processor (week weet ik niet meer) en ook die kreeg ik via de FSB niet hoger dan 107/108 Mhz.
Met andere multipliers heb ik nog met geen van beiden kunnen proberen, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik heb ook nog een aantal vragen:
1. Weet iemand waaraan je kan zien of ie uit Dresden of Austin komt? Zit dat in dat AKAA en AKBA?
2. Sinds wanneer zijn die voltages anders?
3. En zijn jullie bevindingen hetzelfde over deze verschillen tussen 1,5 V en 1,6V processors?
Assembled in Malaysia
Zelf heb ik een Duron 600 uit week 22, die toen nog op 1,5 Volt standaard liep als ie uit de fabriek kwam. Hiermee kon ik zonder voltage te verhogen naar 111 Mhz stabiel en 114 ook wel als ie een beetje warmgedraaid was.
(D600AST1B, AKAA0022BPGW)
Ik heb er nu ook een uit week 31, die standaard al op 1,6 Volt draait. Met allemaal dezelfde hardware wil deze niet harder dan 106 FSB draaien. Als ik het voltage omhoog gooi, haalt ie ook 107 Mhz FSB. Wel blijft deze processor veel koeler bij hogere voltages.
(D600AUT1B, AKBA0031FPCW)
Verder heb ik ook eens ooit de processor van een vriend in mijn pc uitgeprobeerd. Dit was ook een 1,6 V processor (week weet ik niet meer) en ook die kreeg ik via de FSB niet hoger dan 107/108 Mhz.
Met andere multipliers heb ik nog met geen van beiden kunnen proberen, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik heb ook nog een aantal vragen:
1. Weet iemand waaraan je kan zien of ie uit Dresden of Austin komt? Zit dat in dat AKAA en AKBA?
2. Sinds wanneer zijn die voltages anders?
3. En zijn jullie bevindingen hetzelfde over deze verschillen tussen 1,5 V en 1,6V processors?
Echt niemand meer die weet wat het beste weeknummer voor duron's is??
Ja zo kan ik door blijven gaan met hoog houden...laatste keer hoor
mijn Duron 600 begon ook nog 1,5 volt en staat nu op 1,85 @ 9,5*105=1000(volgens boot
)
als hij 1064 haalt, waarom heb je hem daar adn niet op lopen? of is ie dan niet stabiel?
Pagina: 1