Toon posts:

Kenwood 72x True + 12x Plextor burnproof IDE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met een Kenwood 72x True CDromplayer en een 12x Plextor burnproof burner (beiden ide). Hoe performt dit? Thx, RawDeal

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit is een heel leuk setje als je geld over hebt. Performt goed, het enige prob van de kenwood is dat ie, met een oudere firmware probs geeft met cd-copy onder easy cd creator...
Op de kenwood site staat daar wel een nieuwere firmware voor, die je zonder probs kan draaien en dan werkt het echt zonder probs 12x on the fly is dan goed te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik toch NERO, dus...

Verwijderd

Ik heb onlangs op een engelstalige site gelezen dat de Kenwood "grote moeite" heeft met het lezen van RW's en cdr's met een blauwe dye. Moet je ff met search zoeken naar de topic waarin dit ter sprake kwam. Dit was voor mij de aanleiding om een Ultraplex te kopen. En ik moet zeggen, totaal geen spijt van gehad. Ok, ik was iets duurder uit (199,00 voor de plex en 200,00 voor een 2ehands AHA 2940u2w kaart), maar dan heb je ook wat :)

Greetz,

Verwijderd

Bij m'n broer leest ie groene CDR's (platinum) erg slecht en blauwe (merkloos) juist wel goed.

--

die ultraplex werkt inderdaad prima als source (en cdr lezer), maar een IDE toshiba dvd-rom ook. zelfs icm. een SCSI plextor writer. die toshiba leest ongeveer 3000k/s zonder zoveel herrie te maken als die plex 40x, waar een 12speed brander 1800k/s doet, dus heb je een ruime marge.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Burnproof is alleen voor bufferunderruns, als je kenwoord besluit om een cd niet te lezen heb je er weer een onderzetter bij, je kunt dan denk ik toch beter niet on the fly branden (ook al is het wel cewl).
Daarnaast is het toch zo dat veel cd's beveiligd zijn, daar kom je meestal achter tijdens het inlezen, jammer als je dat steeds een paar piek kost.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
NEEM GEEN KENWOOD 72x Dat ding is bagger vooral met het lezen van cdr's en zo. Koop voor dat geld dan een ultraplex 40* scsi en neem er een 12* burnproof scsi brander bij :) dan schop je pas echt kont. ;)

Verwijderd

ik heb deze combo. geen problemen mee met on the fly copieren
Pagina: 1