Toon posts:

probleem installatie catalyst 3.8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb dus juist nieuwe catalyst drivers proberen te installeren maar tijdens de installatie geeft hij altijd een fout:

Setup kon de installatie niet voltooien,
Probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA -stuurprogramma alovorens Setup uit te voeren.

ik dacht dan ok, oude drivers eerst verwijderen, zal daar wel aan liggen maar nee, dezelfde fout.
Maar wanneer ik nu terug de oude drivers wil installeren krijg ik weeral dezelfde fout!

ik kan dus niks meer installeren, ook omega drivers niet.

iemand een idee? ik heb al veel fora afgezocht en dit probleem is precies toch een dat veel voorvalt, maar nergens staat er een deftige oplossing, buiten format C.

thx,
3zke

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.3dchipset.com/utilities/ati/removal/index.php
probeer eerst als je de drivers vewijderd hebt drivercleaner zodat ook alles uit je register weg is.
dan de ati map onder c: weggooien.
je radeon via scherminstellingen op standaard vga zetten.
ff opnieuw opstarten en weer proberen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
nee dat lukt ook niet, ik blijf dezelfde fout krijgen.

3zke

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Als het om WINXP gaat:

Je videokaart laten detecteren door windhoos en de standaard driver laten installeren. Deze driver moer je NIET unistallen.
Daarna zou catalyst zonder problemen geïnstalleerd moeten kunnen worden.
Ook NIET in safe mode doen.

suc6

/edit
kreeg link van dit topic via irc te zien en d8 dat het een recent probleem was van iemand daar |:(
/stupid modus

[ Voor 20% gewijzigd door Fuzzems op 20-01-2004 17:50 ]

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 09:19
Dit is echt bizar gewoon, krijg heel toevalig vanavond deze melding voor het eerst. Maar....bij het detecteren zit dus juist het probleem. De standaard driver kan niet worden geinstallerd door een of ander onverwachte error. Wat dat is wordt natuurlijk weer niet verteld...

Maar die clean install van Rage3d werkt perfect!

[ Voor 9% gewijzigd door Demon_Eyez op 21-01-2004 00:54 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover