Verwijderd

Topicstarter
IK heb een Metz Mecablitz 34 CS-2 flitser gekocht. Volgens de handleiding moet ik voor de juiste automatische flitsfunctie de sterkte van het objectief van mijn camera in de handleiding opzoeken.
Ik kan in de handleiding van de Fuji S602 niets vinden over de sterkte van het objectief. Weet iemand waar ik dat kan vinden? Of weet iemand misschien het antwoord?
Alvast bedankt.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Volgende de specs is het een 2.8 lens maar dit moet je gewoon kunnen vinden in de manual hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt voor de moeite van het antwoorden.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Woei.. lekker een hele post weg door 'n timeout..

Nog ff in het snel..
Meestal heeft een Metz een automatische stand, TTL heet dat, maar de F602z kan dit niet aansturen omdat ie een standaard ISO voet heeft... maw, je moet je diafragma (en evt. zoom) handmatig instellen...

Dus eerst belichten, diafragma van camera aflezen, deze instellen op flitser en knippen maar..

Wat je ook kunt doen is de camera op manual zetten en de sluitertijd op 1/60 (daar is de flitser op gesynct) en de diafragme wat groter (5.6 ofzo dan is je scheptediepte ook wat groter) en dan met je flitser even spelen welke diafragma je daar moet instellen om een fatsoenlijke foto te krijgen; maw. ff wat meerdere foto's maken van wat je wilt fotograferen..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het meedenken, ik ga met deze gegevens aan de gang

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> GT :)
Pagina: 1