Toon posts:

help bij het redden van een dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem, ik heb een dvd die bijna verrot is (mijn The ring dvd heeft een schuiver over grind gemaakt en doet het nog maar net, en alleen in bepaalde spelers) en nu wil ik hem graag kopieeren. alleen zit er CSS op. zijn er brand programma's die dit omzeilen?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
een keer je dvd afspelen met een software matige dvd decoder op je computer dan

dvd decrypter openen en rippen ... dan brand je hem :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je kan hem natuurlijk rippen..op de normale standaard wijze. Wel natuurlijk 1x speed rippen omdat de schijf beschadigt is. DVD's kopieren; de beste manier

En wat je wil mag.. een backup van een film maken :-)

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
maar er zijn uit wat ik op "DVD's kopieren; de beste manier" nog geen brand programma's waar ik gewoon copie dvd doe bv en dat ie gelijk voor me die CSS omzeild. of een programma wat mijn hele dvd on-the-fly kopieert en die CSS gewoon uitschakeld

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:27:
maar er zijn uit wat ik op "DVD's kopieren; de beste manier" nog geen brand programma's waar ik gewoon copie dvd doe bv en dat ie gelijk voor me die CSS omzeild. of een programma wat mijn hele dvd on-the-fly kopieert en die CSS gewoon uitschakeld
DVD decrypter verwijdert CSS van de bestanden die je DVD vormen, Hij maakt hem ook gelijk regiovrij ( ook leuk ). Als je bestanden groter zijn als 4,3 gig moet je ze wat krimpen ( kan DVD decrypter ook voor je doen ) , maar meeste korte films zitten onder die 4,3 Gig.

Efkes branden met een programma als Nero en hopakee...copietje! ( branden als Video DVD natuurlijk )

[ Voor 5% gewijzigd door swampy op 08-10-2003 23:40 ]

There is no place like ::1

Pagina: 1