Inleiding
Ik heb een paar problemen bij mijn site w3c compatible te maken.
Ik gooi hem door de validator heen en hij geeft een paar fouten waar ik niet wijs uit word.
URL validator
Valideer members.chello.nl/hw.eghuizen
Probleem 1
Probleem 2
Probleem 3
Probleem 4
Zelf gedaan
Ik heb W3schools nagezocht, daar kon ik niks hierover vinden. Ook via de help van de validator heb ik niks kunnen vinden. En heb ook met andere sites vergeleken. Dus heb er zelf al heel wat voor gedaan.
Ik heb een paar problemen bij mijn site w3c compatible te maken.
Ik gooi hem door de validator heen en hij geeft een paar fouten waar ik niet wijs uit word.
URL validator
Valideer members.chello.nl/hw.eghuizen
Probleem 1
Volgens mij is die head goed, ik heb hem vergeleken met andere sites en ik kan er niet uitkomen wat ik fout doe of wat die validator fout doet.quote: Probleem 1Line 7, column 6: end tag for element "HEAD" which is not open (explain...).
</head>
Probleem 2
Hij zegt dat de body tag op dit punt niet is toegestaan. Waarom is hij niet toegestaan? Hij hoort daar toch op die plek? Ook dit heb ik vergeleken met andere sites.quote: Probleem 2Line 9, column 18: document type does not allow element "BODY" here (explain...).
<body class="blok">
Probleem 3
Waarom mag hier geen div staan? Ik heb het ook al geprobeerd met <center>, maar die pakt hij ook niet.quote: Probleem 3Line 27, column 19: document type does not allow element "DIV" here; missing one of "APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag
<div align="center">
Probleem 4
Dit is de teller van chello die via cgi werkt. Volgens chello moest ik dit in mijn code zetten om die te laten werken. Hij doet het trouwens verder uitstekend, maar bij de validator geeft hij fouten aan. Hij geeft fouten over die variablen die in die link staan, maar dat zou die toch niet mogen doen, want het is een link en een link kan alles wezen in principe? Wat doe ik hier fout?quote: Probleem 4een hele wastlijst met problemen over dit stuk:
[img]"/cgi-bin/Count.cgi?ft=3&df=hw.eghuizen&comma=t"[/img]
Zelf gedaan
Ik heb W3schools nagezocht, daar kon ik niks hierover vinden. Ook via de help van de validator heb ik niks kunnen vinden. En heb ook met andere sites vergeleken. Dus heb er zelf al heel wat voor gedaan.
offtopic:
eventuele tips zijn ook welkom
eventuele tips zijn ook welkom
[ Voor 7% gewijzigd door eghie op 08-10-2003 22:55 ]