[pda][ppc2003] msn update doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
sinds gister heb ik eindelijk een pda'tje gekocht. Ik meteen msn'en natuurlijk, kreeg ik zo'n soort popup, die zegt dak een update moet installeren. Ik vrolijk gedaan, kan ik niet meer inloggen:
"Logon to MSN Messenger Service failed because the service is not responding. Please try again later".

Een vriend van mij heeft exact dezelfde pda en ook de update geinstalleerd en heeft nergens last van, terwijl een andere vriend van mij er juist weer wel problemen mee heeft...

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 20:02
Meer mensen schijnen hier last van te hebben. Of er al een oplossing voor is weet ik niet, maar voor 15 oktober zou je de update nog kunnen verwijderen (dan zou het weer moeten werken). Al is dat natuurlijk geen geweldige oplossing :/

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
als ik de update verwijder, doet heel msn het niet meer :'(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

MSN Messenger = software, software is SA, oftewel, GT > SA

LinkedIn
Instagram

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Ik heb hetzelfde probleem! is er al een fix voor? (dit is enige topic op GoT dat ik vond).

Oei, wel een oud topic :) maar heb dus hier het zelfde probleem met een m1000 van orange, sinds die update kan ik niet meer inloggen, zonder de update ook niet :(

[ Voor 48% gewijzigd door Mister_X op 21-07-2004 20:35 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 20:10

flexje

got-father

Ik krijg bij het inloggen onder mijn emailaccount de melding dat mijn username/password niet klopt.
Als ik onder de email van mn pa inlog doet ie het wel....
Verschil in password tussen die van mij en mn pa is dat ik komma's en punten gebruik en hij alleen letters....

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
in mijn paswoord zitten geen comma's en punten enzo... bestaat alleen uit letters.
Pagina: 1