Gemodde XBOX

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 15:15
Hey

Als ik een XBOX mod met een APPLE 3 Chip, wat zijn dan mn mogelijkheden op dvd gebied? Kan ik ook divx kijken? Of is het alleen de moeite waard voor import games enzo.

Verwijderd

Als die modchip ervoor zorgt dat je homebrew spul kan draaien, kan je een ander bootmenu nemen zoals bijv. Evolution X. Dan kan je Xbox mediaplayer op je HD plaatsen en vervolgens daarmee divx kijken en mp3s afspelen.

Verwijderd

Ken je het fenomeen Google? Blijkbaar niet. Begrijp me goed dit is niet lullig bedoeld maar je had zelf wel iets meer moeite kunnen doen. Als ik zojuist bij Google Xbox Apple 3 invoer krijg ik voldoende Nederlandse sites erover. Om over de buitenlandse sites nog maar niet te spreken. Ook weet ik niet zeker of dit soort onderwerpen hier mogen staan (volgens mij niet) maar dat is aan een mod om te beoordelen. Veel suc6 in ieder geval :)

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Xbox heeft geen modchip meer nodig
http://xbox-linux.sf.net

Ik heb zelf ook een Xbox.
Zijn maar paar dingen die je nodig hebt.

1. mem chip. Je weet wel dat ding wat in je gamepad gaat
2. MachAsult of 007 agent under fire

Maar de complete uitleg staat op die site :)

Als 't te minste alleen om gaat dat je er Linux op wilt zetten. Om er een Multie Media station van te maken ;)

Ps. is altijd leuk je Xbox te openen ;p

@Mr_Hiney
Dit soort dingen mogen er staan. Hij heeft 't namelijk over dat die DivX wilt afspelen.
zolang die het niet over illegale games heeft. Zie ik geen probleem

[ Voor 53% gewijzigd door wica op 08-10-2003 22:57 . Reden: typo's & extra info ]

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

• kurt15
En als die chip erin zit? Ik kan hem dan via power knop opstarten voor Chip bios of via de eject knop opstarten voor originele bios. Wat moet ik dan doen om er zo'n media player op te krijgen?

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

wica schreef op 08 oktober 2003 @ 22:45:
Xbox heeft geen modchip meer nodig
http://xbox-linux.sf.net

Ik heb zelf ook een Xbox.
Zijn maar paar dingen die je nodig hebt.

1. mem chip. Je weet wel dat ding wat in je gamepad gaat
2. MachAsult of 007 agent under fire

Maar de complete uitleg staat op die site :)

Als 't te minste alleen om gaat dat je er Linux op wilt zetten. Om er een Multie Media station van te maken ;)

Ps. is altijd leuk je Xbox te openen ;p

@Mr_Hiney
Dit soort dingen mogen er staan. Hij heeft 't namelijk over dat die DivX wilt afspelen.
zolang die het niet over illegale games heeft. Zie ik geen probleem
En je hebt dan ook nog gewoon je Xbox voor Spellen?

Ik wil hem ook modden, voornamelijk om hem als DVD-speler regiovrij te krijgen, en MP3 vriendelijk is ook wel leuk aangezien ik wegens mijn MP3CDspeler toch een aardige collectie heb omgezet in dat formaat. Foto's zijn ook een pre. Illi-games doe ik niet aan, afgelopen jaar oid al niet meer gebrandt...

www.avpnews.com

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:08
XBOX kun je modden met een extra chip (bij bijv www.stegen.com)
of je mod de interne bios van de XBOX

Daarna kun je met bepaalde software alle DivX, Xvids, SVCDs en DVDs afspelen.
Plaatjes, mp3s, geen probleem.

En natuurlijk alle spellen.

Heb nu een xbox met 160 gig HD (waarvan 135 wordt herkend) en het is 1 van mijn beste aankopen ooit. Echt ideaal.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dat ik er een chip in moest gooien wist ik al, maar vond de linux "oplossing" niet echt de meest logische...

Als ik maar weer in mijn oorspronkelijke Xbox menu kan komen ed, Live! kan er misschien nog bijkomen ;)

HD is mijn eerste zorg niet, als er een andere in zou gaan dan wordt het toch max 120 GB.

www.avpnews.com

Verwijderd

De meeste modchips kun je uitschakelen zodat je nog op Live! kunt, maar volgens mij mogen topics over modchips e.d. niet meer?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:06

Collaborator

You! Cake or Death?

modbreak

topic wordt in deze context toegestaan, gelieve de TR te gebruiken voor meldingen e.d. Tnx
(vervolgreplies zijn verwijderd)

[ Voor 19% gewijzigd door ShittyOldMan op 14-10-2003 01:09 ]

This space is occupied

• kurt15
Bedankt voor dat forum! Hier vind ik modchip trouwens een andere zaak dan bijv. cube ofzo(als die er zou zijn). Door die mod chip gebruik je gewoon de xbox op volle krachten, ideale dvdspeler/mp3speler en nog regiovrij, zonder remote.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Doe mij toch echt maar een remote erbij, niet ALLES gaat lekker met een Controller...

www.avpnews.com

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Dat is correct. De remote is in "Advanced" modes onmisbaar :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb een tweede Xbox aangeschaft, speciaal om deze te chippen en m dan als multimediacentrum te gebruiken. De eerste Xbox gebruik ik dan speciaal voor games en Live. Daar mag niks mee gebeuren :) Maar het is echt bewonderingswaardig wat die Xbox allemaal kan zeg, nu kan ik alle multimedia die ik thuis heb vanaf 1 plek beheren. Ideaal!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
"Its Amazing Mike"! Ik heb zelfs mijn pc weer uit de woonkamer gehaald dankzij de XBoX :P

Apple chip -> DVD regio vrij mits je de goede software installeerd die je zelf wel kan vinden door creatief te zoeken met google of een p2p programma.

Verder is het inderdaad policy-wijs niet gewenst links te plaatsen naar dit soort projecten...

Verwijderd

Red devil schreef op 12 October 2003 @ 11:22:
XBOX kun je modden met een extra chip (bij bijv www.stegen.com)
of je mod de interne bios van de XBOX

Daarna kun je met bepaalde software alle DivX, Xvids, SVCDs en DVDs afspelen.
Plaatjes, mp3s, geen probleem.

En natuurlijk alle spellen.

Heb nu een xbox met 160 gig HD (waarvan 135 wordt herkend) en het is 1 van mijn beste aankopen ooit. Echt ideaal.
Dat is dan 25 GB verspild. Nieuwe bioses en EVOX ondersteunen nu de volledige 160 GB

Just FYI

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

fetcher schreef op 13 October 2003 @ 07:39:
"Its Amazing Mike"! Ik heb zelfs mijn pc weer uit de woonkamer gehaald dankzij de XBoX :P
offtopic:
pfff ik heb laatst sinds een half jaar m'n xbox weer eens aangezet omdat m'n vriendin vanuit bed dvd wilde kijken, maar dat ding maaakt meeen herrie...damn ;( dat zet ik dus echt niet ind e huiskamer. Ik zal wel zo'n oude noisy-version hebben ofzo

[ Voor 32% gewijzigd door Apie! op 13-10-2003 08:58 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18
Apie! schreef op 13 oktober 2003 @ 08:57:
[...]

offtopic:
pfff ik heb laatst sinds een half jaar m'n xbox weer eens aangezet omdat m'n vriendin vanuit bed dvd wilde kijken, maar dat ding maaakt meeen herrie...damn ;( dat zet ik dus echt niet ind e huiskamer. Ik zal wel zo'n oude noisy-version hebben ofzo
offtopic:
Een xbox is ook te casemodden, dus je zou de fans op 7v kunnen laten draaien i.c.m. met een silent fan op de plaats van dat groene logog op de bovenkant van je xbox!
Waarschuwing!: De eerste versies van de xbox werden vrij warm en hebben de fans nodig op full speed. Als je de fansnelheden aan gaat passen let dan goed op de temperatuur!

What a fine day for Science! | Specs

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:45

[ Voor 28% gewijzigd door Jasper op 13-10-2003 09:33 ]

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

offtopic:
Ik was zelf nog niet op zoek, omdat ik er nu geen tijd voor heb om dat ding te modden. Maar thanks anyway :Y)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Pagina: 1