Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik deze camera probeer te installeren (WIN XP PRO), dan krijg ik problemen wanneer de drivers worden geinstalleerd.

Zodra de software vraagt de camera aan te sluiten op de USB poort gebeurt er verder niets meer. Geen reactie meer van de software die maar blijft vragen om de camera aan te sluiten.

Met de USB poort zelf is niets aan de hand, want de camera heeft erop gewerkt. Probleem was dat ik de drivers voor de gewone versie van de camera had geinstalleerd (niet de FUN dus). Ik miste dus een aantal opties. Ik heb de camera toen verwijderd van de computer (software en alles, hij staat niet meer bij systeem/hardware). Maar nu krijg ik dus de problemen als hierboven.

Als ik dan de camera na een reboot in de USB poort steek herkent de computer hem wel, maar kan hij er geen drivers voor vinden. Ook niet op de bijgeleverde CD. Als ik dan VCheck draait krijg ik de melding dat er problemen zijn met de camera en dat ik hem opnieuw moet installeren. Maar dan begint alles weer van voren af aan.

Op de site van Philips zijn geen drivers voor deze cam te downloaden :/

Ook het installeren van de drivers voor het andere model dat ook op de CD staat werkt niet. Die installatie breekt hij gewoon af.

Kan het nou zo zijn dat hij nog steeds bezig is met de verkeerde drivers die ik eerst heb geinstalleerd? Onthoudt een USB zoiets? Of staat er op mijn computer nog ergens wat informatie waar ik niets vanaf weet?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Ik zit dus met min of meer het zelfde probleem

Zie [rml][ WinXP] Philips ToUcam II[/rml] hiervoor.

Ik heb ook het een en ander al geprobeerd maar krijg het apparaat niet werkende op een WinXp Home machine. Ik hoop dat ik vanavond wat tijd kan maken om het op mijn eigen WinXp Pro Machine te proberen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Gooi deze maar dicht... dan gaan we verder in het topique dat hierboven vermeld staat.