Gisteren een mooie digitale camera bij de Lidl gekocht; een Nytech ND-4020. Maar wat ik ook doe, Windows XP wil hem niet herkennen. Drivers installeren mocht ik niet; XP zou het apparaat automatisch herkennen als 'verwisselbare schijf'. Niet dus. Ik plug de USB-kabel erin, zet de camera aan (die op het scherm wel de 'usb-modus' aangeeft), maar dan gebeurt er ... niets. Bij apparaatbeheer komt er ook niets bij.
Kan dit aan mijn moederbord liggen? Deze is namelijk voorzien van een SiS 7001 USB-controller en ik kan me herinneren dat daar wel eens problemen mee zijn. Ik heb al de 'usbdetect.exe' binnengehaald en gedownload (ook erna de usb-dingen in apparaatbeheer verwijderd), maar dit heeft geen resultaat.
Kan dit aan mijn moederbord liggen? Deze is namelijk voorzien van een SiS 7001 USB-controller en ik kan me herinneren dat daar wel eens problemen mee zijn. Ik heb al de 'usbdetect.exe' binnengehaald en gedownload (ook erna de usb-dingen in apparaatbeheer verwijderd), maar dit heeft geen resultaat.