Toon posts:

Apogee 7njl1 (MOBO)

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik heb een probleem hier met de computer van een collega.

Hij heeft een Apogee 7njl1 mobotje maar die start totaal niet meer. Ik heb alle connectors al na gekeken de standaard laag stof weg gewerkt maar kon niks vinden... Verder geen piepjes te horen ....

Ventilatoren gaan wel aan maar verder geen signal.

Verdere specs:

Amd XP 2600 +
512 mb reepje
ati 9500 --> is nu een 9700 :P :P :P :P (wil ik ook :D )
Beeldscherm is ook goed (zit er nu achter te typen via een andere pc)
Bios laatste versie

Maar het probleem is tot ik totaal geen beeld of geluid krijg,

Mvdl

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wat voor wijzigingen heeft je collega aangebracht? En deed het systeem het wel of niet voor die wijzigingen?

Kijk ook eens in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter waar zeer veel in staat mbt tot opstartproblemen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Sinds wanneer zijn de problemen ontstaan? kun je zeggen wat je allemaal hebt gedaan voor de rest om het probleem op te lossen!

Doe eens een BIOS reset en neem ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door en post dan of het probleem nog steeds bestaat ;)
edit:
Bellen en posten tegelijk gaat niet zo snel, iemand was me voor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Turkish op 08-10-2003 23:24 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit kan vooralsnog van alles zijn :) Zoals je vast wel in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt gelezen wordt hier op GoT van jou verwacht dat je vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Mocht je een topic te willen openen, lees dan het Beleid door voor richtlijnen om een topic te openen.

Dit topic is gesloten.