Fuji cam software

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06
Ik ben dus de cd kwijt van mijn fuji camera en ik wil even heel snel een filmpje van de cam op mijn comp zetten, maarja dat lukt dus niet zonder software...
Ik kan de software wel van de site downloaden, maar dat duurt een eeuwigheid met ISDN tis niet ff een klein bestand... (moet ik weer een uur wachten ofzo)
Is er geen inf bestandje die de usb mass storage drive kan installeren zodat ik de geheugen kaart kan benaderen?

Verwijderd

Je kan toch ook een download manager gebruiken en elke keer een beetje downloaden? Of er een INF bestand van is weet ik niet, het is dan wel handig om wat meer gegevens over de camera te geven.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23

Puck

EINDBAAS.org

Je kan toch ook alleen de USB drivers van www.fujifilm.com halen? Die zijn maar 1,5 mb ofzo...

Voorbeeld

Arrived anxious, left bored

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06
ja maar dat zijn niet de drivers waarmee je je camera kan benaderen :(

Ik heb die file maar gedownload (voor de zoveelste keer :D)..

@Xenation: het downloaden is op zich geen probleem, heb toch flat fee, maar ik wou ff snel een filmpje van mijn cam afhalen, maar daarvoor moest ik dus eerst weer ff een uur wachten :s

En prob is, dan krijg je weer fuji troep geinstalleerd (daar ging het ook om) die ik eigenlijk helemaal niet wil hebben.. ik wil eigenlijk alleen maar het kaartje benaderen, maar dat mag blijkbaar dus niet van fuji. Bewerkingssoftware heb ik zelf wel.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 10:38

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

dan kan je misschien beter even een cardreader kopen. Die kosten bijna niets meer en dan heb je direct toegang tot je kaart.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23

Puck

EINDBAAS.org

Ik weet zowieso niet onder welk OS je dit probeert te doen, maar XP en 2000 herkennen de camera automatisch. Ik gebruik zelf (de rotzooi) software van Fuji ook niet. En volgens mij kan je voor 98 enzo gewoon losse software downloaden waardoor je cam herkent wordt.

Waar zijn die USB drivers dan trouwens wel voor als ze volgens jou niet je camera kunnen benaderen :?

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1