Ik wil 2 sites/webservers via poort 80 benaderen. Echter omdat beide sites op dezelfde pc draaien (2 verschillende webservers) is maar een van beide via poort 80 te benaderen. Hoe kan ik er met php of apache of iets anders voor zorgen dat alle requests en responses naar de andere webserver via poort 80 gaan?
Ik heb al iets geprobeerd als:
Alleen dit geeft problemen zodra er bijvoorbeeld plaatjes op die andere pagina zitten. Deze worden niet weergegeven. Ook werken niet alle hyperlinks correct. Die andere pagina is trouwens niet in php geschreven maar betreft de web-interface van e-mule
Ik heb al iets geprobeerd als:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <?php $s = "?"; while ($current = current($_POST)) { $key = key($_POST); $s .= $key; $s .= "="; $s .= $_POST[$key]; $s .= "&"; next($_POST); } while ($current = current($_GET)) { $key = key($_GET); $s .= $key; $s .= "="; $s .= $_GET[$key]; $s .= "&"; next($_GET); } include("http://www.blabla.nl:8000/anderepagina.xyz".$s); ?> |
Alleen dit geeft problemen zodra er bijvoorbeeld plaatjes op die andere pagina zitten. Deze worden niet weergegeven. Ook werken niet alle hyperlinks correct. Die andere pagina is trouwens niet in php geschreven maar betreft de web-interface van e-mule