[PHP/Apache] 'Doorgeefluik' maken *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:19
Ik wil 2 sites/webservers via poort 80 benaderen. Echter omdat beide sites op dezelfde pc draaien (2 verschillende webservers) is maar een van beide via poort 80 te benaderen. Hoe kan ik er met php of apache of iets anders voor zorgen dat alle requests en responses naar de andere webserver via poort 80 gaan?

Ik heb al iets geprobeerd als:

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
    $s = "?";

while ($current = current($_POST)) {
        $key = key($_POST);
        $s .= $key;
        $s .= "=";
        $s .= $_POST[$key];
        $s .= "&";      
        next($_POST);
    }
    while ($current = current($_GET)) {
        $key = key($_GET);
        $s .= $key;
        $s .= "=";
        $s .= $_GET[$key];
        $s .= "&";      
        next($_GET);
    }

include("http://www.blabla.nl:8000/anderepagina.xyz".$s);
?>

Alleen dit geeft problemen zodra er bijvoorbeeld plaatjes op die andere pagina zitten. Deze worden niet weergegeven. Ook werken niet alle hyperlinks correct. Die andere pagina is trouwens niet in php geschreven maar betreft de web-interface van e-mule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Alleen dit geeft problemen zodra er bijvoorbeeld plaatjes op die andere pagina zitten. Deze worden niet weergegeven.
da's natuurlijk logisch, de client denkt dat het gewoon van jou server afkomt, maar daar staan de plaatjes natuurlijk niet. Kun je niet beter redirecten? Of je moet ook een doorgeefluik van de plaatjes e.d. maken (of alle urls in de html replacen met correcte urls die naar de andere server wijzen)

Waarom doe je trouwens een include? Is de output op de andere server een php source file?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt 2 virtual hosts aanmaken...dan hebben ze een verschillende domeinnaam en heb je nergens last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ze beiden niet gewoon in apache oid zetten en dan met behulp van virtual hosts meerdere websites maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:19
Zoals ik al melde betreft het de webinterface van e-mule. E-mule heeft een geintegreerde webserver. Daardoor lijkt mij niet mogelijk om iets met virtuals hosts te doen. Het betreft dan ook geen php pagina's of iets dergelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door a3konijn op 08-10-2003 21:37 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar met sockets :|
kijk hier maar es naar: http://www.phpbuilder.com/columns/armel20010427.php3
Pagina: 1