[ATI] Catalyst 3.8 topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 977 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haal hem hier!!!

http://www.ati.com/suppor...ver&submit.x=9&submit.y=6

Wat vinden jullie er van???? >:) ;) :'( :+

Ik zit nu net in een install van XP , zodra ie klaar is gaan we eens ff gamen en benchen.

Have fun

Ray

P.S. Omdat ik in een install wil er misschieniemand een mooie topic van maken???
Er zijn er zat die dat veel beter doen dan ik. :9

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
heb je m al gesubmit in de meuktracker op de fp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Nou, nou, nou...

Release Notes

Quick download link Catalyst 3.8 multiplatform 25.3MB
Display driver only Version:6.14.10.6387 7.8MB
Controll panel only Version: 6.14.10.5046 12.5MB
WDM Capture Driver Version: 6.14.10.621712.5MB
Operating systems supported
The latest version of the CATALYST™ software suite is designed to support the following Microsoft Windows platforms:

Windows XP
Windows 2000
Windows Millennium Edition (ME)
Windows 98/98SE through the ME driver
New Features
This section provides information on new features found in this release of the CATALYST™ Display Drivers. CATALYST™ 3.8 adds new features to the ATI Control Panel. Game play, multimedia, and 3D applications are extended with new technologies and customizable environments. CATALYST™ 3.8 features upgrades, expansions and innovative solutions to 3D applications, multimedia, game play and home entertainment that deliver the ultimate in visual experiences. New features include:

*-OpenGL and D3D tabs combined into one
*-Game Profile Feature
*-CATALYST™ Uninstaller
*-MULTIMEDIA CENTER™ Update
*-New ATI 3D Tab Layout
*-SMARTSHADER™ Effects
*-VPU Recover
*-ATI OVERDRIVE
*-HYDRAVISION™ Basic Edition
*-TV Overscan

OpenGL and D3D tabs combined into one
CATALYST™ 3.8 introduces a new user-friendly 3D control panel. The 3D control panel combines the current D3D and OpenGL tabs into one tab called ATI 3D.

Game Profile Feature
CATALYST™ 3.8 provides users with the ability to create 3D profiles so that every game can have its own unique settings. The custom sections of the control panel can now be used to individually configure 3D settings such as Anti-Aliasing, Anisotropic filtering and SMARTSHADER™ effects. These additions allow gamers to activate exciting pixel shader effects in any Direct3D or OpenGL application.

CATALYST™ Uninstaller
CATALYST™ 3.8 introduces a new simple application that removes the CATALYST™ software from the system.

MULTIMEDIA CENTER™ Update
The latest version of the ATI MULTIMEDIA CENTER™ now provides the following new features:

Teletext support within EAZYLOOK™
Fast TVTV™ for PC Integration
File Player Enhancements
MULTVIEW™
EAZYLOOK™ On Screen Information Enhancements
For more information on these new features within the ATI Multimedia Center 8.7 visit: http://www2.ati.com/drivers/mmc87_Release_Notes.html

New ATI 3D Tab Layout
CATALYST™ 3.8 now provides a single slider within the new 3D tab that allows users to select from different ATI recommended 3D settings. Benefits include the flexibility to adjust the overall performance/quality experience with the main slider.

SMARTSHADER™ Effects
SMARTSHADER™ allows gamers to enable an exciting pixel shader effects in Direct3D or OpenGL applications. SMARTSHADER™ effects delivers the amazing rendering techniques found in pre-shader 3D applications.

VPU Recover
VPU Recover (patent pending) allows the CATALYST™ display driver to reset the graphics accelerator when it is no longer responding to the display driver. Without VPU Recover, a reboot of the system would be required when the graphic accelerator is not responding to the display driver. Depending on the state of the system when VPU Recover is activated, applications that are running may be able to fully recover from the graphics processor reset. If this is not possible, the active application may be closed and the system will return to the desktop. VPU Recover will significantly reduce the number of system crashes caused by graphics hardware hangs. This allows for fewer interruptions and virtually eliminates situations where work can be lost, as well as increasing system stability.

--------------------------------------------------------------------------------
Note: When the CATALYST™ display driver cannot activate the VPU Recover feature a message is displayed indicating the following: A severe graphics error has occurred. Please save your work, and restart your system.
Ik ga testen. Grappig trouwens, ik lees net de review op anandtech omtrend de nieuwe nvidia drivers. Nog geen results van de catalysts 3.8 want die zouden pas verder deze week komen :P

offtopic:
Zou je deze misschien als startpost kunnen copy/pasten? Iets meer info ensow.

[ Voor 168% gewijzigd door MaDLiVe op 08-10-2003 21:21 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Evil Brain schreef op 08 October 2003 @ 21:03:
heb je m al gesubmit in de meuktracker op de fp?
Hoe doe je dat dan???

Dat bedoelde ik dus met mijn P.S. :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Heeft iemand em al getest? Zou die beter dan 3.7 zijn? Iig was 3.7 imho een verbetering :) Ik wacht af :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Simon schreef op 08 October 2003 @ 21:13:
Heeft iemand em al getest? Zou die beter dan 3.7 zijn? Iig was 3.7 imho een verbetering :) Ik wacht af :)
ligt eraan wat voor kaart je hebt denk ik ;)
ik heb een 8500le en merk niet veel verschil.
behalve dan dat de 3d en opengl nu op 1 tabblad zit.
haal nog steeds hetzelfde met 3dmark dus.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ah gelijk ff downen, die profile feature spreekt mij wel aan.

Bij sommige games kan je namelijk makkelijk FSAA aanzetten terwijl andere games dan niet lekker meer lopen. Nu is het of aan of uit bij alle games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Redje schreef op 08 October 2003 @ 21:18:
Ah gelijk ff downen, die profile feature spreekt mij wel aan.

Bij sommige games kan je namelijk makkelijk FSAA aanzetten terwijl andere games dan niet lekker meer lopen. Nu is het of aan of uit bij alle games...
Idd, ik denk dat er wel een performance gain te halen is met een rd9700/9800(pro/XT).

En die profile feature is idd geweldig :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met de radeon9500 to 9700 hack? doet hetzelfde ati2mtag.sys bestondje het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Titel gefatsoeneerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik heb nogsteeds die rottige quake III kruip bug....

Dan maar weer wachten op de Omega drivers...... :Z

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:22:
En hoe zit het met de radeon9500 to 9700 hack? doet hetzelfde ati2mtag.sys bestondje het nog?
ja hoe zit het daarmee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Werkt nog niet hier.. (softmod)

[ Voor 20% gewijzigd door Intronic op 08-10-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Scatman_II schreef op 08 October 2003 @ 21:25:
Ik heb nogsteeds die rottige quake III kruip bug....

Dan maar weer wachten op de Omega drivers...... :Z
en hoe zit het met de DNA drivers :?
http://download.guru3d.co...php?action=category&id=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II

Scatman_II

Hm, die kende ik nog niet :) Bedankt, ik ga ze meteen proberen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :) ik keek net een paar uur geleden of ie er al was en nu issie er gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Ik heb hem er ook nu op staan.. maar bij is er bijna geen verschil ik heb nog steeds laage fps drops met mijn kaart.. Ik zat net eff te testen met battlefield 1942 heb nu ' fast fride ' uit staan of kan ik die beter aan zetten...

Wat kan ik volgens jullie doen om die fps drops te verminderen...

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 08-10-2003 21:46 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

_VooDooMen_ schreef op 08 October 2003 @ 21:40:
1942 heb nu ' fast fride ' uit staan of kan ik die beter aan zetten...

Wat kan ik volgens jullie doen om die fps dops te verminderen...
:D Nee joh, dan verbrand je je kaart ;)

Heb je custom refreshrates op 1 staan in de Battlefield config? anders heb je maar 60 fps met v'syn, die je dus ook uit kan zetten..

Hoe laag zijn je framerates drop in welke res.? ik heb bijna altijd 90 fps (v-syn) in 1280x1024 max IQ en 16x AF (perf)

Ik ben ff iets aan het downen wat wat langer duurt ;) morgen wel eens testen.

[ Voor 27% gewijzigd door edward2 op 08-10-2003 21:52 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errrr, halo loopt nu helemaal rot? helemaal blurry en schokkerig :S

ik had em net 2 dagen geleden eindelijk goed door cata 3.7 te installen en de halo patch 1.01 te installen maar nu ist weer 3x niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:52:
errrr, halo loopt nu helemaal rot? helemaal blurry en schokkerig :S

ik had em net 2 dagen geleden eindelijk goed door cata 3.7 te installen en de halo patch 1.01 te installen maar nu ist weer 3x niks :/
Moet je niet alle instellingen weer ff opnieuw instellen in Halo's menu? gebeurd wel eens bij een nieuwe drivers waar veel in is veranderd, maar ik kan me Halo niet meer herrineren of dat daar ook sprake van was...

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heb hem er nu ook op staan maar die profile feature stelt dus helemaal niks voor :(
Gewoon instellen saven met een naampje, vervolgens moet je zelf weer het andere profile selecteren wil hij deze gebruiken.

Ik had gehoopt dat het net zo als de Logitech Profiler zou werken, dus exe gebonden.
dus quake3.exe koppel je aan een profiel, en elke keer als je quake3.exe start laad hij automagisch dat profiel... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II

Scatman_II

Nogsteeds hetzelfde probleem, helaas... Alleen de Omega drivers lijken dit probleem niet te hebben :)
Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
edward2 schreef op 08 oktober 2003 @ 21:46:
[...]

:D Nee joh, dan verbrand je je kaart ;)

Heb je custom refreshrates op 1 staan in de Battlefield config? anders heb je maar 60 fps met v'syn, die je dus ook uit kan zetten..

Hoe laag zijn je framerates drop in welke res.? ik heb bijna altijd 90 fps (v-syn) in 1280x1024 max IQ en 16x AF (perf)

Ik ben ff iets aan het downen wat wat langer duurt ;) morgen wel eens testen.
Ik heb deze problemen al toen ik de kaart kocht.. Ik hoopte met deze drivers dat het over was maar het blijkt jammer genoeg niet te helpen..

Mijn kaart moet eigenlijk wel goed presteren bij battlefield maar ik vlieg soms over eilanden heen met 40 fps...

Ik denk zelf dat het aan het mobo ligt dus die ga ik dan eerst maar vervangen.. |:(

Messchien dat de radeon en mijn mobo ' ECS k7s6a ' niet echt vrienden zijn..

[ Voor 8% gewijzigd door _VooDooMen_ op 08-10-2003 22:02 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van 3.7 -> 3.8 ge"up"grade:

3dmark03: 4230 -> 4192

Geen verbetering voor mijn 9700 dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

krijg met deze drivers telkens de fout dat er iets mis is met d3d aan het einde van aquamark1 :(
maar met 3dmark 2003 ga ik van 900 naar 1200 :)

[ Voor 21% gewijzigd door chucky666 op 08-10-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boehoe, lijkt er wel op of ie oc locked is.

Ben in 3dmark2003 met mijn Club3d 9800pro 445/378.
Terug gevallen van 6445, naar 5315. Snap er niets van. :'(

Net clean install. zonder sp1 of 2. Alleen chipset, creative en cat. drivers.
DirectX9.0 en 9.0b.

In rivatuner staat dat ie op 445/378 draait, maar ik merk het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEST! AnandTech: ATI's Catalyst 3.8 Drivers: ATI Sanctioned Overclocking

Met een heleboel mooie games op een hele mooie snelle Athlon FX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Die overdrive lijkt eerder ABS, wat een disceptie zeg, ik had hier minstens 10-15% winst van verwacht....

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de 9500--> 9700 hack heir snel voor uitkomt, tot dan heb ik er namelijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:21:
TEST! AnandTech: ATI's Catalyst 3.8 Drivers: ATI Sanctioned Overclocking

Met een heleboel mooie games op een hele mooie snelle Athlon FX!
en nog steeds problemen met nwn :(
dat is al een hele tijd zo wanneer gaan ze er nu eens wat aan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:07
Doet deze het ook in Windows server 2003... 3.7 werkt hier na windows update of dit ook met 3.8 is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie ook het probleem van dat ie snel schrijven heel de tijd uit zet???

Krijg hem niet aan, weten jullie er misschien iets op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:50:
Hebben jullie ook het probleem van dat ie snel schrijven heel de tijd uit zet???

Krijg hem niet aan, weten jullie er misschien iets op??
doet ie bij mij altijd al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Benieuwd of dan nu eindelijk van de Radeon-series de TX-en en de SE's et er op doen zonder gekloot.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

Ja werkt ook met windows 2003 op m'n ati radeon 8500

[ Voor 36% gewijzigd door aOk op 08-10-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer hem morgen ff uit op m'n Club3D Radeon 9600 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Ik wil mijn 9800 wel testen in games op FPS maar dan mogen jullie mij eerst vertellen hoe ik dit kan doen in games dus welke software ik nodig heb.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Redje schreef op 08 October 2003 @ 21:57:
Heb hem er nu ook op staan maar die profile feature stelt dus helemaal niks voor :(
Gewoon instellen saven met een naampje, vervolgens moet je zelf weer het andere profile selecteren wil hij deze gebruiken.

Ik had gehoopt dat het net zo als de Logitech Profiler zou werken, dus exe gebonden.
dus quake3.exe koppel je aan een profiel, en elke keer als je quake3.exe start laad hij automagisch dat profiel... helaas.
Kan toch?
CATALYST™ 3.8 provides users with the ability to create 3D profiles so that every game can have its own unique settings. The custom sections of the control panel can now be used to individually configure 3D settings such as Anti-Aliasing, Anisotropic filtering and SMARTSHADER™ effects. These additions allow gamers to activate exciting pixel shader effects in any Direct3D or OpenGL application.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Mensen die 3.8 willen draaien op hun SE's, doe dan dit:
Q: How do I add support for the 9800SE to ATI's catalyst drivers?

A:

* Extract the drivers to a directory (for example C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-7-94- 030917m-011434c)

* Open C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-7-94-030917m-011434c\2KXP_INF\CX_11434.inf (for XP) or C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-7-94-030917m-011434c\2KXP_INF\CX_11434.inf (for 2K) with a text editor and search for "General installation section". Above the three lines starting with ";" add:
"RADEON 9800 SE" = ati2mtag_R350, PCI\VEN_1002&DEV_4148
"RADEON 9800 SE Secondary" = ati2mtag_R350, PCI\VEN_1002&DEV_4168

*Save the file.

* Run C:\ATI\SUPPORT\wxp-w2k-7-94-030917m-011434c\setup.exe
http://www.ocfaq.com/softmod/faq.php#98se_inf

[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 08-10-2003 23:05 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe deze driver het doet in Homeworld 2? Voor homeworld 2 draai ik nu 3.6, die werkt tenminste altijd feilloos (3.7 af en toe een hang bij het starten, alsof het een auto is die moeite heeft met starten). Tevens ben ik benieuwd of de schaduwen eindelijk eens ZICHTBAAR zijn. Ik kan het nu wel aanzetten, maar ik zie geen mooie schaduwen van turrets zoals ik had met de demo op mijn interim-GeForce FX5600 (ingeruild voor 9600Pro).

ÉÉN nadeel van 3.6: alt-tabben in steam/counter-strike (1.6) wil niet zonder crashen, wat met 3.7 wel weer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

dat bedoeld ie dus niet ;)
nu moet je iedere x dus naar het menu om dus aan te geven welke je wild gebruiken.
hij bedoeld dat je een .exe bestand eraan kan koppelen zodat je niet iedere keer hoef te verwisselen van profiel.
maar dat ie dan zelf het profiel kiest als je desbetrefende .exe opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:38
offtopic:
wat doet die software hack precies? (sorry weet het al, was weer eens te snel met vragen stellen) (heb trouwens radeon 9700, dus heb er nix aan)

[ Voor 25% gewijzigd door Brammel op 08-10-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@chucky666:

Nog wel meer problemen zijn met de nieuwe CAT 3.8 niet verholpen, ook de issues zoals in Tomb Raider Angel of Darkness zijn gebleven.
edward2 schreef op 08 October 2003 @ 22:31:
Die overdrive lijkt eerder ABS, wat een disceptie zeg, ik had hier minstens 10-15% winst van verwacht....
Tja, in de meest gunstige gevallen, dus als de temps laag zijn zorgt OverDrive er voor dat de core bij een 9800XT naar 440 MHz gezet wordt, dus minder dan 7% hoger dan de defaultclock van 412MHz. Memory blijft op default staan, dus veel winst kun je hier nooit en te nimmer van verwachten. Nog even afgezien dat de doelgroep van een dergelijke high-end kaart maar al te vaak een tweaker zal zijn die met meer dan 7% overklokt, dus als die de OverDrive aanzet, dan gaat 'ie zijn core juist minder overklokken... :P

En erger, juist in een loodzware game waar heel veel van de GPU gevraagd zal worden, dan stijgen de temps en gaat de core weer terug naar een lagere snelheid. Oftewel dan als je die extra performancewinst het beste zou kunnen gebruiken! Dus waarom sommigen zo veel van OverDrive verwachten, geen idee! Maar je vergelijking met ABS is meesterlijk, ABS voorkomt immers blokkeringen en ook OverDrive voorkomt ongelukken door een te hoge overklok...

Formidabele verbeteringen biedt Catalyst 3.8 dus niet, maar dat mag je m.i. ook niet verwachten. Immers de Catalyst drivers zorgden al enige tijd bij het merendeel der games voor een goede stabiliteit, beeldkwaliteit en performance. Dus daar viel m.i. ook niet zo veel meer te verbeteren en toch hebben ook deze drivers weer een klein stapje in de goede richting weten te zetten.

Bij Nvidia was de ondersteuning van de FX tot voor kort beroerd en lijkt pas sinds Detonator 52.14 bij DX9 games de ergste performance- en beeldproblemen verholpen. Geen wonder dat daar de verbeteringen veel spectaculairder lijken maar je kunt ook concluderen dat nvidia nu met hun drivers in de buurt komen op het niveau waar ATI met hun Catalystdrivers al enige maanden op zitten en dat er nu van de de "wet van de remmende voorsprong" sprake lijkt te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:04:
Weet iemand hoe deze driver het doet in Homeworld 2? Voor homeworld 2 draai ik nu 3.6, die werkt tenminste altijd feilloos (3.7 af en toe een hang bij het starten, alsof het een auto is die moeite heeft met starten). Tevens ben ik benieuwd of de schaduwen eindelijk eens ZICHTBAAR zijn. Ik kan het nu wel aanzetten, maar ik zie geen mooie schaduwen van turrets zoals ik had met de demo op mijn interim-GeForce FX5600 (ingeruild voor 9600Pro).

ÉÉN nadeel van 3.6: alt-tabben in steam/counter-strike (1.6) wil niet zonder crashen, wat met 3.7 wel weer wil.
Ik had met zowel 3.7 en nu dus ook 3.8 geen problemen-->wel een ati9800.

Dat probleem had ik trouwens wel op mijn laptop (met ee rd9600) een hang probleem aan het begin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Iemand een link met screenies die laten zien waar die SmartShader goed voor is? Ik kan me er niets bij voorstellen!

Voor de rest jammer dat die profiles niet automatisch werken. Rage3d herkent wel progjes maar daar kan je AA en AF volgens mij niet instellen. Wanneer nemen ze nou eindelijk de refresh fix van Rage3d over?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag over de 3.8:
Ik heb dus via de Omega drivers m'n kaartje overgeclocked en vraag me dus af of de huidige clocksnelheden bewaard blijven als je de Omega drivers weg kiepert en 3.8 erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:54:
Vraag over de 3.8:
Ik heb dus via de Omega drivers m'n kaartje overgeclocked en vraag me dus af of de huidige clocksnelheden bewaard blijven als je de Omega drivers weg kiepert en 3.8 erop zet.
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Er zijn zeker nog geen Omega drivers uit he? :'(

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Jammer, Halo wil niet werken. Zegt dat er geen hardwarematige rendering is ingeschakeld. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb 3dmark weer een beetje terug kunnen krijgen naar 6004. :?
is een verchil van 400 pnt. Ik vind het maar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik kan bevestigen: Homeworld 2's schaduwen werken, en dat "hang" probleem is d'r helaas nog. Maar het is gewoon geniaal om m'n vloot schepen met bewegende schaduwen van turrets, antennes e.d. te zien, in 4x Anti Aliasing, supersoepel... Zwijmel.

Over die smartshader:

Als ik m'n webserver weer eens online zette, had ik je een screen laten zien van Counter-strike Matrix-mode (green ASCII smartshader setting onder OpenGL), en een "classic" 3Dmark, alsof het een héle oude film was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Redje schreef op 08 October 2003 @ 21:57:

Dat hoopte ik ook
Nu stelt het niks voor, je kan net zo goed radlinker gebruiker

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Green ASCII smart shader: (clickable)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/q3_ascii_shader.gif
Wie weet welk spel het is krijgt een ... uhmm... kruidnoot of zo!

[ Voor 44% gewijzigd door JayVee op 09-10-2003 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
q3? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
hehe, ja, Q3 met dat level met die lange gangen en deuren :)

tenminste, ik zie nen railgun...

[ Voor 24% gewijzigd door baquelappe op 09-10-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Woah, jij ziet een railgun? Het is wel Q3 idd! Kom maar halen dat kruidnootje! Mag ik dan wat GeiL mem? 8 )

Deze is best leuk: De Sketch Shader
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/q3_sketch_shader.gif
framerate zakt wel van 200-300 naar 30!

[ Voor 10% gewijzigd door JayVee op 09-10-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Antwoord zat al in de naam: q3_ascii_shader.gif :)

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

>:) Dat besefte ik ook net toen ik deze twee aan het uploaden was:
Porthole Shader:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/q3_porthole_shader.gif
Deze zullen mijn flatgenoten leuk vinden als handicap! >:)

Stylize Color Shader:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/q3_stylize_shader.gif

De rest is self-explanatory volgens mij... Mja, grappig maar niet echt bijzonder nuttig!

Oh, ik kan geen profiles saven, iemand daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Dat lijkt zo. Als je die 3D tab opent dan staat standaard Direct3D geselecteerd, en waarschijnlijk heb jij je profiles onder OpenGL opgeslagen. Klik maar ff op OpenGL dan komen ze tevoorschijn.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
weet iemand waarom ik met sommige openGL games een vreemd beeld krijg wanneer ik de resolutie verander? Het beeld word dan voor 1/3 gevuld met pixels, en af en toe een texture er doorheen. Erg vreemd, had ik met vorige driver ook al last van. Begint me nu echt te irriteren. De resterende 2/3 beeld is zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
edward2 schreef op 08 oktober 2003 @ 22:31:
Dat zat er zowiezo niet in als je weet dat de eerste stap in overdrive van 412 naar 419 Mhz gaat, en de tweede stap maar tot 432 Mhz. Da's nog geen verhoging van 5%, en dat zie je dan ook in de geringe stijgingen die niet meer dan 5% bedragen in de meeste gevallen.

En daar komt nog bij dat veel tests achter elkaar gedraait zijn, zodat op een gegeven moment je niets aan Overdrive hebt, omdat deze zichzelf naar standaardwaardes terugklokt omdat de core te heet is.

Wat echter wel heel interessant is, is dat ATi deze waardes kan verhogen en/of extra stappen kan toevoegen in toekomstige Catalysts. Op dit moment zijn de waarden echter nog conservatief omdat men wil onderzoeken of ze de klantenservice en klachtenservice veel problemen bezorgen.

En ook interessant is dat deze Overdrive nog maar het begin is. Op dit moment wordt alleen de core overgeklokt, maar ze zijn ook aan het werk om het geheugen te overklokken via Overdrive. Daar gaat wat meer tijd in zitten, omdat je dan wel van goed overklokbaar geheugen gebruik moet maken. En dat heeft ATi zelf niet zo in de hand.

Overdrive zal op de 9600XT waarschijnlijk wel in grotere stappen werken. En het is nog altijd leuk om te weten dat er 9800XTs zijn die de 500 Mhz ongeveer kunnen halen... :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 05-08 20:22
Hehe ja die effecten zijn echt flippen zeg 8)7

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook firingsquad heeft inmiddels de nieuwe Catalyst 3.8 drivers getest. Met een hele reeks radeons van 8500 tot en met de 9800XT: CATALYST 3.8 Driver Report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

CJ schreef op 09 oktober 2003 @ 01:33:
[...]

Dat zat er zowiezo niet in als je weet dat de eerste stap in overdrive van 412 naar 419 Mhz gaat, en de tweede stap maar tot 432 Mhz. Da's nog geen verhoging van 5%, en dat zie je dan ook in de geringe stijgingen die niet meer dan 5% bedragen in de meeste gevallen.

En daar komt nog bij dat veel tests achter elkaar gedraait zijn, zodat op een gegeven moment je niets aan Overdrive hebt, omdat deze zichzelf naar standaardwaardes terugklokt omdat de core te heet is.
tsja, dan had ik verwacht dat de de oc hoger zou kunnen, ik snap wel dat dat er met 20 mhz oc tov 412 mhz weinig eer valt te behalen, maar dat was mij voor de release van cat 3.8 niet bekend. Ik had toch stilletjes gedacht dat met deze koeling er meer in zou zitten.
Aan de andere kant heeft niemand het voor mogelijk gehouden wat ATI op 0,15 mcr. presteert dus ik mag zeker niet klagen, bovendien heb ik nou eens niet gelijk die upgradedrang na een nieuw produkt ;)

Opzich is het een mooie feature, ATI heeft echt het imago van de enthousiats te pakken

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 01:42:
Ook firingsquad heeft inmiddels de nieuwe Catalyst 3.8 drivers getest. Met een hele reeks radeons van 8500 tot en met de 9800XT: CATALYST 3.8 Driver Report
Hmm, voor de gewone R9800 zit er ook zelfs wat winst in, leuke reviews altijd van het vuurpeloton

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
edward2 schreef op 09 October 2003 @ 02:00:
[...]

tsja, dan had ik verwacht dat de de oc hoger zou kunnen, ik snap wel dat dat er met 20 mhz oc tov 412 mhz weinig eer valt te behalen, maar dat was mij voor de release van cat 3.8 niet bekend. Ik had toch stilletjes gedacht dat met deze koeling er meer in zou zitten.
Hmmm... ik kan me toch echt herinneren dat ik deze cijfers al eens eerder hier had gepost. Het was namelijk al vanaf de lancering van de XTs bekend hoe hoog de overklok-snelheden zouden worden van de 9800XT. Kan alleen even die ene post niet vinden. Daar stond een verwijzing naar het artikel op Rage3D, waarin de cijfers genoemd werden.

En hier nog een quote van Tech Report waarvan ik zeker weet dat ik 'm al eerder had gepost. Die geeft goed weer waarvoor Overdrive precies bedoeld is:
"I expect real overclockers will find better performance by overclocking their cards manually, but CATALYST: Overdrive should allow casual overclockers a chance at some additional performance for free—and that's what overclocking is all about."
De meeste mensen zullen dit standaard aan hebben staan, dus die krijgen zowiezo al de extra performance. En voor OEMs kan ATi het uit laten zetten zodat het nog voldoet aan alle strenge OEM (lees Dell) eisen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

lucky me

Otaku

Omega Drivers hier: http://www.omegacorner.com/index_ati.html

Inclusief Catalyst 3.8

i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen overdrive, met m'n Radeon 9600Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 13-09 12:15

Pubbert

random gestoord

Heb ze gedownload, moet ze alleen nog installeren :P

Die profielen optie spreekt me wel aan :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Iemand al een oplossing voor het Halo probleem?

"A problem occured initializing Direct3D. Hardware acceleration maybe disabled, please run DXDIAG"

Hier heb ik dus niets aan :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 09 October 2003 @ 09:45:
Iemand al een oplossing voor het Halo probleem?

"A problem occured initializing Direct3D. Hardware acceleration maybe disabled, please run DXDIAG"

Hier heb ik dus niets aan :( :/
Heb hier ergens gelezen dat het ook aan een of andere refreshrate-fix of lock kan liggen.

Ga straks mijn Sapphire 9800 Pro maar is benchmarken, dit kaartje zou vandaag binnen moeten komen als ik Track&Trace mag geloven, precies op tijd dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
weet iemand misschien hoe je de game gamma settings hetzelfde krijgt als met het oude 7.88 control panel ?
toen had je een blauwe knop waarmee je het kon instellen, bij het nieuwe control panel is dat niet meer en als je alleen de gamma settings omhoog zet zijn de kleuren ingame veel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

hoe installeren jullie de catalyst drivers ?
gewoon eroverheen ?
eers un-installen met catalyst uninstaller ?
of eerst uninstallen via configscherm -> software ?

Ik heb al lang niet meer mijn vga-drivers ge-update en ik weet nog dat er ooit wanneer je de drivers un-installde er nog heel veel achterbleef in je register enzo.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Macabre schreef op 09 October 2003 @ 11:57:
gewoon eroverheen ?

Ik heb al lang niet meer mijn vga-drivers ge-update en ik weet nog dat er ooit wanneer je de drivers un-installde er nog heel veel achterbleef in je register enzo.
In de 3.8 drivers zit er een uninstall mode, die gebruik je en er blijft niets over van de oude drivers(dit beloven ze dan).

Anders dit proggie ff gebruiken: http://www.driverheaven.net/cleaner/
Werkt ook prima. Te gebruiken bij ATI en NVidia drivers.

Ray

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Macabre schreef op 09 October 2003 @ 11:57:
gewoon eroverheen ?

Dan heb jij vast hiervoor een NVidia kaart gehad (NOFI ;)) daar had je idd deto-destroyer nodig om alles kwijt te raken...

Hiermee kan je ze er in principe gewoon overheen gooien (dat doe ik iig;) of uninstallen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik uninstall ze altijd, dan verwijder ik de 2 vermeldingen (folders) in het register en uit de program files. Rebooten, nieuwe drivers erop. Rebooten, instellen en gamen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry dubbelp.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

mmm.... best wel brak bij mij.

Ging terug van 5200 naar 4400 punten in 3DMark 2003, terwijl ik iig geen oc'de videokaart heb.

Ik heb hem ge-upgrade, dus misschien dat het met een verse install wel beter zou gaan.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Kan iemand een mirror plaatsen van de Omega 3.8 drivers? :'(

De mirrors op de Omegacorner website zijn brak :'(

DriverHeaven = 1,5 KB/s :'(
Mikerosoft = Bandwidth Limit Exceeded :|

[ Voor 38% gewijzigd door pSycho-Y2K op 09-10-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Laatst online: 17-12-2023
De omega drivers! Dus niet ati.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Got 'm!

http://acx2.zforums.net/DLZ/rad_w2kxp_omega_2487.exe

Enjoy! ;) :*)

[ Voor 18% gewijzigd door pSycho-Y2K op 09-10-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

heerlijk !! heb ik voor nix 2 uur met die ouwe link het bestand binnen gehaald :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

schelen die omega drivers zo veel in kwaliteit tov de ati's ?

verder gewoon hetzelfde eerst je catalyst drivers uninstallen en dan omega erop ?

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb em ook binnen. Hij staat nu ook op mijn ftp server. Als ik bijna aan mijn limiet zit, dan moet ie helaas dicht.

Edit: is nu van mijn ftp-mirror af.

[ Voor 51% gewijzigd door Frenkie567 op 20-10-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Frenkie567 schreef op 09 October 2003 @ 14:03:
Ik heb em ook binnen. Hij staat nu ook op mijn ftp server. Als ik bijna aan mijn limiet zit, dan moet ie helaas dicht.

ftp://Got:got@130.89.165..../rad_w2kxp_omega_2487.exe
hmm, hij doet het niet echt
edit: wel met ftp prog als pasv aanstaat... thnx

[ Voor 26% gewijzigd door Jimbolino op 09-10-2003 14:14 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race Eend schreef op 09 October 2003 @ 13:24:
De omega drivers! Dus niet ati.com!
ohja, ik las wat te snel denk ik :]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het nu met die *-ATI OVERDRIVE zit zeker alleen in de 9800XT versie
want volgens mij zit er in die 9500/9700/9800 geen sensor anders kan die driver niet zien hoe heet die kaart nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
what !!! die shaders zien er echt VET uit :D
kan iemand even wat 3dmark results posten van 3.7 3.8 en de nieuwe omega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 14:28:
En hoe zit het nu met die *-ATI OVERDRIVE zit zeker alleen in de 9800XT versie
want volgens mij zit er in die 9500/9700/9800 geen sensor anders kan die driver niet zien hoe heet die kaart nu is
indd...ik heb een 9800 pro...en ik zie ook geen overdrive? jammer ontbreekt dus een sensor...of moet ik nog iets downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Damn, is hier nou niemand die TV-out gebruikt!?
Ik krijg mijn beeldscherm niet meer in 1600x1200 met daarnaast de TV ingeschakeld.
Monitor moet dan ook zonodig op 1024 gaan, en er valt nix aan te doen...
Eigenlijk best wel heel erg klote.
Ook heb ik niets gezien over de slechte TV-out van de 3.7 serie... niemand gebruikt TV-out ofzo.. bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 15:20:
[...]

indd...ik heb een 9800 pro...en ik zie ook geen overdrive? jammer ontbreekt dus een sensor...of moet ik nog iets downloaden?
Lees de anders even de release notes door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Errhmmmm ik weet neit wat Ati heeft gedaan met die dingen maar ik ben blij met mijn 3.8-based drivertjes :D

Mijn 17" CRT-monitor kon nooit hoger aan dan 1280*1024 maar met de 3.8-drivers kan ik ineens 1600*1200 op mijn scherm krijgen :/
En niet alleen bij mij, iedereen die ik ken die een ATI heeft en 3.8 installed kan ineens zijn scherm 1 resolutie-graad hoger zetten dan voorheen.

* Ryceck bows to ATI :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Over de profiles: ik kon niet saven...
HENNESSY schreef op 09 oktober 2003 @ 00:37:
Dat lijkt zo. Als je die 3D tab opent dan staat standaard Direct3D geselecteerd, en waarschijnlijk heb jij je profiles onder OpenGL opgeslagen. Klik maar ff op OpenGL dan komen ze tevoorschijn.
Maakt niet uit of ik OGL of D3d selecteer, het save knopje is altijd grijs.
Had hiervoor de Cat 3.7 en heb gewoon die bundled setup gedraait... Iemand hetzelfde probleem?

//edit: 8)7 eerst een naam intikken, DAN save clicken! Damn!
idd thx Notna (edit voor F5...)

[ Voor 10% gewijzigd door JayVee op 09-10-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JayVee schreef op 09 oktober 2003 @ 15:41:
Over de profiles: ik kon niet saven...

[...]
Maakt niet uit of ik OGL of D3d selecteer, het save knopje is altijd grijs.
Had hiervoor de Cat 3.7 en heb gewoon die bundled setup gedraait... Iemand hetzelfde probleem?
Je moet wel eerst een naam intypen voor je save, anders wordt het knopje nooit bruikbaar nee :P 8)7

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke... ik wil nou eens weten:
WELKE driver moet ik nu nemen: die van OMEGA of die van ATI

wat zijn de verschillen tussen die 2 aanbieders

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 16:19 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste