[Outlook Express] antwoordadres

Pagina: 1
Acties:

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Dit is eigenlijk niet zo'n levensbedreigend topic, maar eigenlijk zit ik tochwel een beetje verveeld met dit probleem.

Ik heb namelijk 4 email-accounts in mijn outlook-express, waarvan 1 ervan als standaard ingesteld staat. Dus als ik op "nieuwe email" klik, dan wordt dit adres ook automatisch ingesteld.
Echter, als ik op een email reply dan komt niet mijn standaard emailadres in het "van" veld te staan, maar mijn 2de (en niet standaard) account.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik altijd met hetzelfde emailadres antwoord?
Als ik met een andere account een email wil versturen, dan selecteer ik die wel uit die lijst.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is..

offtopic:
enja, ik heb lang achter een oplossing gezocht!!!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
Voor zover ik weet staat je reply emailadres standaard op het adres waar je email is binnengekomen.

Als iemand mij een email stuurt naar adres1, en ik reply daarop dan staat het adres standaard op adres1, terwijl adres2 mijn standaard is.

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Dit is bij mij dan duidelijk niet het geval.. En ik ben niet de enige, ik ken nog mensen die met dit "probleem" zitten!

Als ik een email binnenkrijg op adres1, en ik doe dan een reply.. dan staat er standaard bij "van" emailadres2..
Ook al staat er in mijn account-opties dat adres1 het standaard mailadres is.

Verwijderd

Wat het 'probleem' kan verminderen is het instellen van een reply adres, dan komen alle mails die replien op mail van jou op hetzelfde adres aan...Je kunt ook handmatig het from-adres veranderen natuurlijk :)

Verwijderd

hebben beide accounts dezelfde naam? (weet nie zeker of outlook daar wat mee doet, maar je weet nooit hehe)

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:20:
hebben beide accounts dezelfde naam? (weet nie zeker of outlook daar wat mee doet, maar je weet nooit hehe)
neen, beide accounts hebben een andere naam natuurlijk...
Pagina: 1