Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
Hi,
ik heb al gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden
Ik heb hier een probleempje. Ik heb een T(exas) I(nstruments) 83+, en daar heb ik ook een link kabel bij, dus ik kan hem aan sluiten op de com-poort vd computer.
Nu heb ik dit gedaan en alle software (die er bij zat) geinstalleerd.
En nu wil ik Apps overzetten van de computer naar mijn TI83+, maar ik kan geen programma vinden waar ik dat mee kan doen.

En ik zoek ook nog een programma waarmee ik in Windows (tekst)bestanden kan maken die ik dan later terug kan lezen op mijn TI.

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 15:54

wij

TiConnect

kijk op de website van texas instruments.

searchvraag - slotje!

speciaal nog even een linkje http://education.ti.com

[ Voor 27% gewijzigd door wij op 08-10-2003 21:01 ]

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-11 18:47
ja idd, eerst zelf zoeken. maar vooruit, dat 2e wat je zoekt: studycard creator, ook op de TI-site te vinden.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
nee, studycardcreator maakt kaarten, met notefolio oid kan je word bestanden converteren naar bepaalde ti38+ bestanden, je moet dus wel de app op je GR hebben, de creator en ook TiConnect

Verwijderd

Ik heb gewoon een standaard-progje bij mijn ti gekregen, en daar kon je gewoon bestandjes mee oversturen, en ook een programma typen. Als je aan dit programma zou kunnen komen kun je gewoon je .txt bestanden pasten in dat programma en dan gewoon als programma versturen naar je rekenmachine. Als je het dan start krijg je een error en als je dan op debug ofzo klikt kun je de broncode van je "programma" zien en kun je dus gewoon je txt lezen. Volgens mij heette dat programma trouwens ti-link ofzo

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:48:
Ik heb gewoon een standaard-progje bij mijn ti gekregen, en daar kon je gewoon bestandjes mee oversturen, en ook een programma typen. Als je aan dit programma zou kunnen komen kun je gewoon je .txt bestanden pasten in dat programma en dan gewoon als programma versturen naar je rekenmachine. Als je het dan start krijg je een error en als je dan op debug ofzo klikt kun je de broncode van je "programma" zien en kun je dus gewoon je txt lezen. Volgens mij heette dat programma trouwens ti-link ofzo
Om progs te versturen kan je (het oude, waar je progs me kan schrijven)) TI-GRAPH LINK of (het nieuwe, waar je gen progs mee kan schrijven) TI Connect gebruiken.
En text bestandje kan je niet zomaar op je GR pleuren. Wat je het beste kan doen is een programma schrijven. Dit kan als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
ClrHome
Disp "regel1","regel2","regel3","regel4","regel5","regel6","regel7"
Pauze
Disp "regel8","regel9","regel10","regel11","regel12","regel13","regel14"
Pauze
enz.

Let op: er kunnen max 8 tekens op een regel, vandaar dat er om de 8 tekens dmv "," een nieuwe regel begonnen meot worden.
er kunnen in een prog maar 7 regels op een beeld, vandara een pauze om de 7 regels.

Ps Een GR is imo geen gadget (maar noodzakelijk kwaad :P )

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
wanneer je notefolio creator gebruikt, krijg je bij word gewoon de optie om het hele word bestand te converteren, dus geen moeilijke dingen met programmeertaal. (nou ja, moelijk :O , maar t duurt wel ff voordat je wat gemaakt hebt....)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Mithras86 schreef op 23 maart 2004 @ 12:09:
wanneer je notefolio creator gebruikt, krijg je bij word gewoon de optie om het hele word bestand te converteren, dus geen moeilijke dingen met programmeertaal. (nou ja, moelijk :O , maar t duurt wel ff voordat je wat gemaakt hebt....)
Die eens een gokje hoe lang ik er mee bezig ben geweetst dat klein stukje te typen? ;)
Met TI-Graph link kan je gewoon op je pc wat typen en het naar je GR sturen. Gaat dus net zo snel als gweoon typen (allen ff rekening houden met de komma's en aanhalingstekens)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

DeeD2k2 schreef op 22 maart 2004 @ 19:03:
[...]
Om progs te versturen kan je (het oude, waar je progs me kan schrijven)) TI-GRAPH LINK of (het nieuwe, waar je gen progs mee kan schrijven) TI Connect gebruiken.
En text bestandje kan je niet zomaar op je GR pleuren. Wat je het beste kan doen is een programma schrijven. Dit kan als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
ClrHome
Disp "regel1","regel2","regel3","regel4","regel5","regel6","regel7"
Pauze
Disp "regel8","regel9","regel10","regel11","regel12","regel13","regel14"
Pauze
enz.

Let op: er kunnen max 8 tekens op een regel, vandaar dat er om de 8 tekens dmv "," een nieuwe regel begonnen meot worden.
er kunnen in een prog maar 7 regels op een beeld, vandara een pauze om de 7 regels.

Ps Een GR is imo geen gadget (maar noodzakelijk kwaad :P )
volgens mij kan je ook de grafische mode gebruiken met Text.
dan print hij het op het grafieken scherm, zodat er veel meer text op kan.
je moet alleen wel punten opgeven waar de tekst begint.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
je de TI-Graph link software nodig, is als het goed is bij de kabel op cdrom geleverd. ook te downloaden vanaf education.ti.com

(om lange verhalen kort te houden ;))
Wiebbe schreef op 25 maart 2004 @ 11:37:
[...]

volgens mij kan je ook de grafische mode gebruiken met Text.
dan print hij het op het grafieken scherm, zodat er veel meer text op kan.
je moet alleen wel punten opgeven waar de tekst begint.
Je kunt ook gewoon plain text copieren en in een proggy zetten, dan in je rekenmachine edit kiezen en je hebt ook alle text (of kies uitvoeren en dan ga naar)

[ Voor 59% gewijzigd door DutchTSE op 25-03-2004 11:43 ]

Pagina: 1