Ik heb een spel geinstalleerd maar die wil er niet meer af. Ook niet via het configuratie scherm. Wat moet ik nu doen?
spel opnieuw op exact dezelfde plek installeren en dan de uninstall optie gebruiken van het spel
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
over welk spel gaat het hier eigenlijk?
folder deleten op de harde wijze, en dan met een registry cleaner aan de slag gaan zoals die op http://www.jv16.org/
maar als het niet nodig is en je windowsinstall je lief is zou ik t zo laten, want een regististry cleaner kan ook de verkeerde dingen per ongeluk verwijderen, dus op eigen risico.
and if it ain't broken, dont fix it.
folder deleten op de harde wijze, en dan met een registry cleaner aan de slag gaan zoals die op http://www.jv16.org/
maar als het niet nodig is en je windowsinstall je lief is zou ik t zo laten, want een regististry cleaner kan ook de verkeerde dingen per ongeluk verwijderen, dus op eigen risico.
and if it ain't broken, dont fix it.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
rechts klikken op de map en verwijderen.
zelfde met icoontjes van het spel of snelkoppeling.
zelfde in je startmenu
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Heb je 't al geprobeerd dan?Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:37:
en als dat ook niet werkt
Als dat ook niet wil lukken dan wis je het spel handmatig, loopt de registry na op entries die het spel achtergelaten mocht hebben, en haal je de verwijzing in het control panel weg met TweakUI.
Uhhh ik heb inmiddels het spel er wel vanaf gekregen. Bedankt voor de tips trouwens. Dus ik dacht ik ga wat nieuws verneuken. Ik heb nu met TweakUI al mijn icoontje vernaggeld, ze zien er nu uit als in windows 2000. Weet iemand hoe ik ze weer terug krijg?
in tweakui onderaan voor repair kiezen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Rupax, is zie dat je net nieuw bent, dus welkom nog 
Op GoT is het de bedoeling dat je zelf ook initiatief neemt om je problemen op te lossen.
Heel veel problemen zijn al een keer voorbij gekomen op dit forum en zijn dur goed te vinden met onze eigen search.
Je topic titel + startpost is wat magertjes van inhoud en niet zoals we die in Windows Operated Systems graag zien, zie: Windows Operated Systems - Policy
Zie verder Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor wat er van je verwacht wordt op GoT,
Succes
Op GoT is het de bedoeling dat je zelf ook initiatief neemt om je problemen op te lossen.
Heel veel problemen zijn al een keer voorbij gekomen op dit forum en zijn dur goed te vinden met onze eigen search.
Je topic titel + startpost is wat magertjes van inhoud en niet zoals we die in Windows Operated Systems graag zien, zie: Windows Operated Systems - Policy
Zie verder Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor wat er van je verwacht wordt op GoT,
Succes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()