Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW]Moven? Cisco 8xx

Pagina: 1
Acties:

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Alle cisco 8xx routers zijn gewoon desktopdingetjes, maar die staan nu in 'Professionele 19" Netwerkapparatuur'. Lijkt me dat die naar 'Netwerk Routers' mogen? Daar staan ook al een aantal 8xx routers.

Wilde wat prijzen toevoegen, maar kon ze niet vinden, vandaar dat ik erachter kwam :) Eerste keer dat ik hier post, dus als dit niet de juiste methode is, laat me dat even weten plz.

bewijs: http://www.cisco.com/imag...tion_09186a008002d3ed.jpg

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Dit is de juiste methode, ik ben ermee bezig :)

[edit]
Done, zo zou het er een stuk beter uit moeten zien.

Bedankt voor het melden! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Randal Peelen op 08-10-2003 20:44 ]

http://twitter.com/randalpeelen

• axis
Ik wil ff flink wat prijzen gaan toevoegen omdat het zo'n mooi spul is, maar ik kom nogal wat inconsistencies tegen. Een aantal producten staan nog niet in de pricewatch, waar ik wel prijzen van kan vinden. Misschien een idee om die alsnog toe te voegen? Dan kan ik de prijzen erbij zoeken.

Volgens Cisco.com zijn dit alle 8xx modellen:

bron: http://www.cisco.com/en/U...380/prod_models_home.html

ik geef hier in de 1e kolom aan of ze al in de pricewatch staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[x] Cisco 837 ADSL Broadband Router
[x] Cisco 836 ADSL over ISDN Broadband Router
[ ] Cisco 831 Ethernet Broadband Router
[x] Cisco 828 G.SHDSL Router
[x] Cisco 827 ADSL Router
[x] Cisco 827 H ADSL Router
[x] Cisco 827-4V ADSL Router
[x, verkeerde naam] Cisco 826 ADSL Router
[ ] Cisco 813 ISDN Router
[ ] Cisco 811 ISDN Router
[x] Cisco 806 Broadband Router
[x] Cisco 805 Serial Router
[ ] Cisco 804 ISDN Router
[x 2x!] Cisco 803 ISDN Router
[ ] Cisco 802 ISDN Router
[x] Cisco 801 ISDN Router

Er staat ook in de pricewatch de software-uitbreidingen, zoals deze, ik heb geen flauw idee waar deze het beste passen eerlijk gezegd.

edit: thnx voor de move, is een stuk overzichtelijker :)

[ Voor 5% gewijzigd door axis op 08-10-2003 21:12 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
en als we dan toch bezig zijn :) normaal ben ik niet zo moeilijk hoor O-)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[x] Cisco SOHO 97 ADSL Broadband Router
[ ] Cisco SOHO 96 ADSL over ISDN Secure Broadband Router
[ ] Cisco SOHO 91 Ethernet Broadband Router
[x, naam verkeerd] Cisco SOHO 78 G.SHDSL Router
[ ] Cisco SOHO 77 ADSL router
[x] Cisco SOHO 77 H ADSL Router
[ ] Cisco SOHO 76 ADSL Router
[x] Cisco SOHO 71 Broadband Router

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Ik ben blij dat je graag mee wilt helpen maar je moet een ding niet over het hoofd zien: het kan zijn dat een product al wel bestaat is maar dat er geen prijzen van in de database staan. Als dat zo is zie je het product niet in de lijst staan en zul je het bij zoekpogingen ook niet vinden. Als je op het linkje "prijs toevoegen" onderaan de betreffende Pricewatch pagina klikt zal het product wel in de lijst te vinden zijn. Kijk dus eerst even of dat het geval is voor we straks met dubbele producten zitten aub ;).

Overigens zie ik dat de naamgeving van de producten niet helemaal netjes is hier en daar, hier wordt aan gewerkt maar het kan nog een tijdje duren voordat dit allemaal in orde is. Omdat er meerdere catagorieen zijn die om aanpak vragen en het bijstellen van naamgeving nu een keer een tijdrovend karwei is zijn wij ook zonder de netwerk afdeling wel even zoet :).

http://twitter.com/randalpeelen

• axis
I know.. ben een jaartje of anderhalf geleden ook flink bezig geweest met het nerwerkgedeelte.. En het is ook moeilijk, weet ik.. Je wil niet eens in de categorie multi-functionele netwerkapparatuur kijken :X

Zo, ik heb de bovenstaande lijstjes nog gechecked en aangepast naar de producten die er wel in staan, maar zonder prijzen.

Als het beter uitkomt kun je dit topic ook laten staan (of op slot zetten), en dat ik het over een paar maanden nog eens aankaart. Kijk maar, ik vind het allemaal best. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel ;)

Pagina: 1