Toon posts:

ABIT KT7 RAID Socket/processor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van het weekend kt7 raid gekocht.
In het midden van de socket zit een transistor/diode (2 pootjes) die voorkomt dat ik duron 800 kan plaatsen (tbird moet ik nog ff voor doorsparen, - en december is al zo duur ....;( ). Kan deze wel verbuigen.... Hebben meer mensen dit gehad ?

Shop is vandaag niet open, wil wel verder....

Anyone ??

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
Dat is een van de tempsensors. Hij staat inderdaad nogal recht overeind. Ietsje platbuigen, wat thermal compound er op, en met de CPU voorzichter verder plat duwen, zodat 'ie in contact blijft met de CPU, voor de meest accurate temp meting

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt voor je snelle reactie, maarre blijft de vraag waarom staat ie dan zo f*&#ing rechtop ? manual zegt er ook niets over :?

Tis m'n eerste niet intel proc ...., vandaar dat ik even wat voorzichtiger ben ...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:05
't Is inderdaad niet echt netjes dat ze het zo hebben geregeld. Als ze hem nou zelf al iets scheef geplaatst zouden hebben kon je je proc er gewoon opduwen, dan zat hij goed. Wat je ook ziet zijn die flexibele sensortjes, die zijn helemaal perfect. Daar zit een heel dun laagje plastic omheen, zodat hij ook nog eens erg precies meet. Ik vind trouwens wel dat AMD sensors in de procs moet gaan bouwen, doet Intel ook al een poosje en het is een stuk nauwkeuriger!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Staat wel in de handleiding...
Beter lezen dus, RTFM..