E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Wat is de temperatuur van je processor? (stressed)
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
ik zou je voeding even nakijken. Al kan dit aan veel dingen liggen.
Verwijderd
Voeding misschien overbelast? Dan moet je gewoon even een kwartiertje wachten ofzo, dan doet hij het weer. Heeft als ik het goed heb te maken met een bi-metaaltje wat krom trekt door de warmte en daardoor de stroomkring verbreekt. Ik weet niet of een 300 watt voeding dit trekt.
Verwijderd
probeer eens je voeding er uit te halen en vervang hem naar een beter voeding die sterker is het lijk dat je stroom zwakte heb of je voeding trek het niet! ati radeon kaarten trekken heel veel stroom!
temp is goed, idle 28graden stressed 50 graden
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Check this: Processors, Mobo's & Geheugen >> PMG FAQ >> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter >> Voeding 
Voortaan wel éérst de FAQ's doornemen eer je een topic opent! Zie ook mijn laatst gestuurde mailtje en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Voortaan wel éérst de FAQ's doornemen eer je een topic opent! Zie ook mijn laatst gestuurde mailtje en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Verwijderd
Je voeding is gewoon kapot, heb hetgeen dat de fans heel even draaien en de pc niet meer aan ging ook gehad. gewoon nieuwe voeding in proppen
Verwijderd
een 300 watt voeding lijkt mij wat te licht voor zon systeem, je zou eens een zwaardere kunnen proberen 400 watt oid.
Verwijderd
Ik heb dezelfde symptomen gehad, maar toen was toch echt mijn mobo kapot! Kan dus wel meer zijn dan "gewoon je voeding kapot". (Mijn moederbord was een k7tPro-2A, zoek maar eens op de vele problemen die er met de voltage regulator waren: gelukkig vervangen binnen garantieVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:41:
Je voeding is gewoon kapot, heb hetgeen dat de fans heel even draaien en de pc niet meer aan ging ook gehad. gewoon nieuwe voeding in proppen
Daar ie helemaal niet start en niet piept denk ik ook aan de voeding.
Voeding van je mainboard afkoppelen en Test hem ff door er ff een cd-rom speler aan te hangen en de groene pin van de atx connector te verbinden met een zwarte van de atx connector.
Dan start je voeding nl als het goed is.
Voeding van je mainboard afkoppelen en Test hem ff door er ff een cd-rom speler aan te hangen en de groene pin van de atx connector te verbinden met een zwarte van de atx connector.
Dan start je voeding nl als het goed is.
[ Voor 8% gewijzigd door KillerAce_NL op 09-10-2003 15:17 ]
Pagina: 1