Toon posts:

Nieuwsgroepen via Exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win95 pc met outlook via Exhange server kan wel mail zenden en ontvangen maar kan zich niet aanmelden bij nieuwsgroepen.

een ander identiek systeem kan dit wel.

Wie weet raad.....

Heb proxy 2.0 draaien.

Verwijderd

gewoon een fatsoenlijke pc kopen !!! :(

loopt ie misschien wel niet zo vaak vast... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat zeker over jou computer

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Controleer eens of er bij het newsgroep account aangemeld wordt op een server en of dit op een account gebeurd met een geldige mailbox en een directory naam die gelijk is aan de allias (vd mailbox)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

uhm... nou nee het gaat over hierro waar ik nou stage loop... hebben ze van die rotte pc's :'(
[slijm mode]
maar wel een toffe systeem beheerder...
[/slijm mode]

Verwijderd

eej die caspar alles goed !! dankje voor de reply op deze topic want het gaat over mijn pc'tje hier op mijn nieuwe stage adres...

Verwijderd

ps. caspar hier staat de echte cola maar 10 meter van mij af ! >:)

Verwijderd

Topicstarter
JA, dit gebeurt zo wel maar als ik de met de officiele alias inlog op de andere pc werkt het nog steeds niet.

Het is iets anders en ik wordt er helemaal gek over gezeurt. :r

Verwijderd

Controleer eens de provider, op mijn werk gaat het via Planet internet, thuis kabelfoon. Thuis kan ik niet op de news server van PI en op mijn werk niet bij kabelfoon. Staan precies dezelfde groepen op dus het maakt helemaal niet (veel) uit.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is de mailbox al een keer geopend met een exchange client of via outlook met exchange services geactiveerd?
Indien de mailbox alleen maar aangemaakt is is het alleen een entry in de GAL en nog geen echte mailbox en daar door niet bruikbaar voor nieuws groepen.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 13:29 schreef spook het volgende:
Is de mailbox al een keer geopend met een exchange client of via outlook met exchange services geactiveerd?
Indien de mailbox alleen maar aangemaakt is is het alleen een entry in de GAL en nog geen echte mailbox en daar door niet bruikbaar voor nieuws groepen.
dit is mijn al werkende mailbox dus dat is niet het prob

Verwijderd

Het ligt niet aan je systeem maar aan Outlook.
Outlook ondersteund namelijk geen nieuwsgroepen. :r

Ik weet niet hoe je het met dat andere systeem voor elkaar heb gekregen maar volgens mij is het niet mogelijk. :'(

Of bedoel je soms Outlook express?

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 13:36 schreef marnickxs het volgende:
Het ligt niet aan je systeem maar aan Outlook.
Outlook ondersteund namelijk geen nieuwsgroepen. :r

Ik weet niet hoe je het met dat andere systeem voor elkaar heb gekregen maar volgens mij is het niet mogelijk. :'(

Of bedoel je soms Outlook express?
als je Outlook Express hebt EN outlook dan zijn deze gekoppeld en kun je in outlook via beeld --> nieuws lezen toch naar nieuws groepen.. maar ik krijg in outlook express ook een foutmelding ik kan daar ook geen nieuws groepen aan.
Pagina: 1