Telfort ontvangst

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 08:46
Hoe is het bereik van telfort in de omgeving Hoorn/medemblik/enkhuizen. En hoe zijn de ervaringen met telfort. Mijn vriendin wil een telfort abo voor 25 euro per maand. met een samsung s300..

grtz Desphex

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Telfort was voorheen O2. 02 had redelijk goed bereik. Zolang je in de buurt bleef van grote dorpen en steden zit je goed.

Ik heb soms alleen last ervan als ik in de middle of nowhere zit..

dikzak

Verwijderd

ben erg tevreden over de ontvangst met telfort.... gebied hoorn geen ervaring mee, maar er zijn weinig plaatsen, waar ik geen bereik heb....

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 12:02
Ik woon in het zuiden des lands, en een beetje achteraf.. kan hier dus niet bellen met telfort... :( TMobile volledig berijk!

- hardware always changes.. -

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Dit is wel een aardige site om coverage te checken: http://www.gsmworld.com/c...ou=nl&net=te&frame=middle

Bellen met de helpdesk kan ook, bij de meeste providers hebben ze zeer gedetailleerde mappen en kunnen ze je precies vertellen hoe de dekking is. Weet alleen niet of Telfort dit ook doet, mijn ervaring met helpdesk/administratie is verre van positief.

[ Voor 56% gewijzigd door waslijn op 08-10-2003 19:28 ]

Verwijderd

In kortenhoef. Dat is het midden van het land is ook een giga blinde vlek.
Op de hoofdstraat en ver eromheen geen bereik.
Rest van Kortenhoef zwaar K---U------T

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 08:46
Tja nu weet ik eigenlijk ook nog niets. de meningen zijn verschillend..had abo gezien van 25 euro in de maand bij een samsung s300..is dit aan te bevelen, want stel ik sluit een contract af van 2 jaar en na een maand blijkt het misschien slecht te zijn en dan zit ik met een contrakt van 2 jaar waar ik weinig aan heb

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

't Is eigenlijk niet de bedoeling dat er voor elk dorpje een apart 'hoe is de ontvangst hier?'-topic komt. Bovendien is de kans dat je hier mensen vindt die toevallig daar wonen niet al te groot.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.