[halo] probleem met flood level

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:21
Ik zit weer eens helemaal vast :P Ik speel het level met daarin voor het eerst flood, dus het 343 guilty oid level.

Ik kom in dat gebouw binnen, en knal de boel leeg en schoon, ontdek wat er met zo'n ventje is gebeurd, en loop wat heen en weer, kom de flood tegen. Wordt overhoop aangevallen, en mijn mission objectives veranderen in verlaat het gebouw..

Maar ik kom er niet meer uit, ik heb al een half uur rondjes gelopen, opzoek naar een deur, ik heb elke mogelijke 'rode' deur opengebropeerd te beuken, en die kapotte ook nog eens.

Geen resultaat :/

Wie helpt mij?
Edit: het is halo voor de pc :)

[ Voor 5% gewijzigd door simon op 08-10-2003 19:01 ]

|>

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
er is iig een uitweg :P
ik heb het spel al uitgespeeld en heb in dat level ook aardig wat afgezocht
je hoeft iig nergens een deur open te beuken

[edit]
http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/32488.html

daar staan walkthroughs voor Halo
het is wel de XBox versie, maar deze komt qua inhoud toch overeen met de PC versie :)

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 08-10-2003 21:37 ]

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Simon schreef op 08 October 2003 @ 19:01:
Ik zit weer eens helemaal vast :P Ik speel het level met daarin voor het eerst flood, dus het 343 guilty oid level.

Ik kom in dat gebouw binnen, en knal de boel leeg en schoon, ontdek wat er met zo'n ventje is gebeurd, en loop wat heen en weer, kom de flood tegen. Wordt overhoop aangevallen, en mijn mission objectives veranderen in verlaat het gebouw..

Maar ik kom er niet meer uit, ik heb al een half uur rondjes gelopen, opzoek naar een deur, ik heb elke mogelijke 'rode' deur opengebropeerd te beuken, en die kapotte ook nog eens.

Geen resultaat :/

Wie helpt mij?
Edit: het is halo voor de pc :)
klinkt mischien heel vaag hoor maar wat dacht je van de zelfde weg als je naar binnen kwam? :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:21
Die weg weet ik niet meer, het gekke is, je loopt de hele tijd rond zonder benul waar je naar toe moet gaan, je ziet dingen 4 keer, en het lijkt alsof je rondjes loopt. Best verwarrend dus :)

Ik ben nu in een ruimte waar 2 marines in zitten, die 2 zijn dus dood, en daar liggen 'medipacks'.

Maar die deur aan die kant is dicht.. En als ik terugloop kan ik maar 2 x een room binnen :?

[ Voor 35% gewijzigd door simon op 09-10-2003 08:16 ]

|>