Toon posts:

beltonen en logo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site met beltonen en logo's voor de nokia telefoons?? En dan graag niet waar ik voor moet betalen....

Of een handig progje wat deze dingen kan overzetten naar mijn telefoon...

Thanks

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 15:23
Ja, volgens mij bestaat er zoiets van een gsm.pagina.nl ofzo.
Het enige wat je dan nog nodig hebt is een datakabeltjes om je telefoon met je pc te verbinden.
de rest gaat bijna vanzelf

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
de volgende sites zijn wel handig:
www.12logo.nl
www.gear.nl

have fun...:))

Verwijderd

Er is een progje SmartSMS daarmee kun je via je modem beltonen versturen, heb je niet zo'n kabel nodig. Er is een gratis testversie.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks...dat sms progje had ik al gevonden ja, moet ik nog eens keertje mee stoeien...

ben nu even die 2 sites aan het bekijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ff niet in wat er op www.gear.nl te vinden is qua beltonen of logo's......iemand anders wel?

• Blacksoul
oooopssss....dit is wel heeel dom...is niet www.gear.nl maar www.genie.nl (ik zit weer es te dromen)....excuses :))

Verwijderd

Topicstarter
oh, genie.nl daar was ik ook al geweest, maar het gekke is dat je je daar moet aanmelden. Ik heb dit al 3 keer gedaan, maar ik krijg dan die code niet op mijn mbiel terug van hen, waarmee ik kan inloggen. Terwijl ik toch zeker weet dat ik het goed intyp.
Lukt iemand dit wel, aanmelden bij genie.nl?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Weet er ook iemand waar je de midi bestandje vandaan kunt halen van de top40 voor de siemens telefoons ?

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Blacksoul
ja hoor...aanmelding ging perfect...ik had het SMSje binnen 2 minuten binnen, alleen heb ik niks aan die beltonen (nokia 5110), maar een collega van me hiero heeft er leuke dingen vandaan gehaald....kun je normaliter wel normaal SMS ontvangen (misschien rare vraag, but ya never know...)

Verwijderd

Topicstarter
ja, andere sms-en gaan goed, van welke site dan ook, via ICQ, via andere foon, geen probleem. Alleen die genie.nl stuurt mij niks...tenminste, ik ontvang niks van ze....weird.

• Blacksoul
hmmzz...das mooi klote, zou het dan ook niet weten dan...misschien vind je nog iets leuks op http://mobile.box.sk/

Verwijderd

Topicstarter
Net weer geprobeerd aan te melden bij genie.nl, maar helaas....weer niks.

Weet iemand nog een andere site??? voor logo's en beltonen???

Verwijderd

Bij Ben®-online (www.ben-online.nl) kun je beltonen naar je toestel halen en versturen naar andere mobiele telefoons (ook niet-Ben®'s) en op die site kun je je eigen logo's maken en bestaande logo's, net als beltonen, verzenden naar jou en andere telefoons.

Ben®: I just luv' it... :7
Pagina: 1