Ik heb een applicatie gemaakt (in VB) waarin ik met verschillende panels werk. Boven aan deze panels staat een asp:imageButton die van + naar - verspringt voor het openen en sluiten van de panels. Elke knopje heeft een CommandName en een CommandArgument.
bijvoorbeeld
In de Subroutine 'panelSluiten' laat ik de panels, afhankelijk van de CommandName en CommandArgument sluiten danwel openen. Dit allemaal dmv een Select Case gebeuren. Dat werkt prima.
Nu mijn vraag:
Is het mogelijk om het Select Case gebeuren over te slaan en hier een dynamischer geheel van te maken?
Ik zat dan te denken aan het volgende:
Elk panel heeft een id, in dit geval dus 'pnlTalen'. Kan ik dit panel oproepen in een subroutine dmv de CommandArgument?
Dus ipv:
wordt het dan iets van:
Het bovenstaande is natuurlijk een schets en niet werkbaar maar ik heb vanalles geprobeerd maar ik krijg constant de melding dat het pnl dat ik wil oproepen niet is gedefinieerd. Ik kon verder nergens iets vinden. Alleen maar voorbeelden met lange lijsten waarin per control de visible parameter wordt gesteld.
bijvoorbeeld
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <asp:imagebutton CommandArgument="talen" OnCommand="panelSluiten" CommandName="sluiten" ImageAlign="Right" AlternateText="Panel sluiten" ID="imgOpenCloseTalen" ImageUrl="images/gif/min.gif" runat="server" /> |
In de Subroutine 'panelSluiten' laat ik de panels, afhankelijk van de CommandName en CommandArgument sluiten danwel openen. Dit allemaal dmv een Select Case gebeuren. Dat werkt prima.
Nu mijn vraag:
Is het mogelijk om het Select Case gebeuren over te slaan en hier een dynamischer geheel van te maken?
Ik zat dan te denken aan het volgende:
Elk panel heeft een id, in dit geval dus 'pnlTalen'. Kan ik dit panel oproepen in een subroutine dmv de CommandArgument?
Dus ipv:
Visual Basic .NET:
1
| pnlTalen.visible = false |
wordt het dan iets van:
Visual Basic .NET:
1
| pnl & e.CommandArgument.vissible = false |
Het bovenstaande is natuurlijk een schets en niet werkbaar maar ik heb vanalles geprobeerd maar ik krijg constant de melding dat het pnl dat ik wil oproepen niet is gedefinieerd. Ik kon verder nergens iets vinden. Alleen maar voorbeelden met lange lijsten waarin per control de visible parameter wordt gesteld.