Toon posts:

McAfee Alert Manager - Epo - alert configuratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met het instellen van de prioriteiten van de Alerts in Alert Manager?
We blijven alerts ontvangen van "cannot scan because of Password protection" en de timeout melding. (1051 & 1059)
Ik heb de prioriteit van de meldingen ingesteld op de laagste (informational) en het schuifje bij de email en message alerts op standje 2 gezet (dat je alleen warning en hoger wil ontvangen) Maar gdvrdriedubbeltjes ontvangen we nog STEEDS deze alerts.

Gisteren heb ik de alerts uitgevinkt en is het dus over.
Het gaat mij er om dat (het lijkt alsof) je de prioriteit van de alerts niet kan veranderen.

Iemand ervaring hier mee? Werkt het bij jou wel?

Replies van HARTE welkom.
:)

Verwijderd

Ik weet niet of ik het probleem geod begrijp maar ik heb in mijn McAfee Personal Firewall Plus bij Settings->Alert Settings staan dat hij alleen Red Alerts weergeeft. Misschien bedoel je dat?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:46

Predator

Suffers from split brain

NT -> SA

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, idd, je hebt het probleem niet goed begrepen. :) Het gaat hier niet over de personal firewall, het gaat over de combinatie van de alerts gegenereerd door software van Mcafee (in dit geval Virusscan) en hoe de alertmanager van Mcafee hier mee omgaat.
Je hebt dus de alert manager geinstalleerd en virusscan (gecontroleerd door ePo) op meerdere pc´s.

Toch bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
De Alerts staan nog steeds uit gevinkt.

Het lijkt er op dat er geen oplossing voor is.

Maar even kijken wat ePo 3.01 brengt.