Toon posts:

Geforce FX5200 128MB wel beeld, alleen geen video bij tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net in het bezit van een Asus V9520 Geforce FX 5200, 128 MB videokaart. Na het installeren loopt alles goed. Alleen is er een probleem met het afspelen met video's op mijn TV. De video wordt afgespeeld met RealOne of MediaPlayer en geeft op de computermonitor gewoon beeld. Alleen op de TV is mijn desktop wel zichtbaar, en SLECHTS de omlijning van realplayer. De video is dus NIET zichtbaar op de TV. Weet iemand raad? Waaraan kan dit liggen?

Bedankt, Joost

Verwijderd

Theather mode aanzetten, hielp hiero ook..........vind je wel ergens bij eigenschappen

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al de hele tijd op zoek naar instellingen zoals dat..ik heb TV-tool en NVIDIA media center gebruikt. Toch kan ik maar niet dat ding aan de praat krijgen. Waar moet ik precies iets verzetten (die theather mode kan ik niet vinden)

Verwijderd

heb je control panel wel geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je..dat ik bij controlpanel van windows moet kijken, of heb je nog iets bij de CDrom? ik heb alles van die bijgeleverde CDROM geinstalleerd

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

zegt de term macrovison u iets? :P
dualmonitor mag std niet, dus probeer alleen de tvout of tvtool (www.tvtool.de) om macrovision te omzeilen/uit te schakelen :z

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36
apart de control-panel installeren is alleen van toepassing bij ATi dachtik

[ Voor 3% gewijzigd door Puppetmaster op 08-10-2003 19:03 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Ben je dr al uit? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem met precies dezelfde kaart. Ik heb alle drivers al vernieuwd maar niks lijkt te helpen...

Verwijderd

Het volgende kun je doen om de uitvoer van je player op de TV te krijgen.

- Als het goed is kun je kiezen voor de uitvoer naar je PC of TV; kies hier de TV en stel dit als standaard uitvoer in.

Nu heb je op je PC geen beeld, wel geluid, en op je TV kun je nu wel beeld/geluid zien met je payer.

Vindt dit zelf ook erg onhandig maar het werkt bij mij wel !!

;)

Verwijderd

thnxx het werkt :*). ik heb mijn tv nu als primair ingesteld en met nview ingesteld dat dit beeld moet worden gecloned op mijn pc beeldscherm nu heb ik dus nog op beide schermen beeld.
Pagina: 1