Toon posts:

Problemen met Ladot isdn all day inbel-nummer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ons inbelnummer van ladot isdn all day gekregen en als ik probeer in te bellen krijg ik de volgende error:
Fout 676: de telefoonlijn is bezet
Nou kan ik wel op andere nummers inbellen bijv die van Wanadoo. Bij Ladot isdn all day moesten we ook een eigen nummer opgeven waarmee wij naar hun inbelnummer zouden bellen, kan het eraan ligge of deze verkeerd is ofniet?
Is er hier misschien ook iemand die mij ff het goede inbelnummer kan maile want Ladot service is zoooooow slooooom he doen ze wel 5 werkdagen over..

Greetz, LTX

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
ik had ook zo'n probleem gehad met mijn wanadoo inbel...zegt ie ook dat de lijn bezet is

ik had kiesregels ingeschakeld, netnummer en abonummer los van elkaar getyped (dus in 2 verschillende vakken).... daarna had ik kiesregels uitgeschakeld, net+abonummer in het vak van abonummer achterelkaar getyped, dat werkte prima

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je los van elkaar getyped moet je eigen netnummer erbij of 06760 bij netnummer leg me plz ff uit

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

En als je er met je gewone telefoon naartoe belt? Wordt er dan wel opgenomen?
Je moet de kiesregels niet gebruiken, volledige nummer in het vakje voor abboneenummer zetten.

Verwijderd

Topicstarter
als ik gewoon met normale telefoon bel krijg ik een inbezet toon. en ik heb alle combinatie's met spaties en streepjes geprobeerd

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
volgens mij hebben ze bij ladot een poortverhouding van 1:2.
als er dus 50 % van de geabbonneerden zitten te internetten heb jij dikke pech en kan je niet inbellen. Dat is dus vaak het geval met dat soort aanbieders. Zie oude topics over @work.

Verwijderd

Topicstarter
Jah weet je hoe lang ik dan kan wachten:s Als iedereen 24/7 op inet zit dan kan ik er nooit tussen.
Edit*: de poortverhouding is 1:1,5 :S

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 19:03 ]

Pagina: 1