De oldskool JO-JO topic.

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24
Wie kent hem niet de JOJO

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/jojo.gif

Ik opend deze topic na aanleiding van gisteren avond .

Ik zat gisteren avond bij iemand op bezoek .
Komt een van haar kinderen binnen met een JoJo .

En ik dacht He zo n ding heb ik in de 80 jaren ook nog gehad.
Dus oude JO JO herinneringen kwamen gelijk weer boven .
En ook gelijk weer even proberen natuurlijk :) nog niest verleerd .
Zo als het laten rollen van zn ding , het klokhuis ( dus een soort klepel houding)
En andere truks die wij vaak deden op school .

Zo kwamen we dus aan de praat daar zo over die jojo tijden .
Dus ik dacht het lijkt me ook wel leuk om eens te kijken of er Gotters zijn die er nog leuke tijden van weten, of die het nog doen .

ps voor de MODjes , ik weet niet of dit hier thuis hoor omdat het wel met spellen te maken heeft , maar niets met PC game.
Maar ik vind het ook weer geen HK topic .
En ook omdta hier veel gamers komen en jonge en oude mensen dacht ik laat ik het hier proberen .

Dus brand maar los met de herinneringen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

NoTimeRemains

I know

ja ik heb allemaal yomega's (brain, saberwing, rbII, metallic missile)

ik kan er nog best wel brute sjit mee ... atom smasher, twister, etc ...

lachen speelgoed :)

This is the Way.

Verwijderd

Ik had er een jaar of 5 geleden ook nog een... wat ik me ervan kan herinneren was dat ik veel touwtjes heb gebroken, en een keer bij een 'around the world' buiten het touwtje brak, de jojo omhoog vloog, en vervolgens op de grond in stukjes sprong :( Was nog een hippe glow-in-the-dark jojo ook (was wel grappig met het licht uit).

Soms, als ik bij mijn ouders ben, zie ik die van mijn zusje liggen... het blijft leuk speelgoed, en je verleert het inderdaad nooit :)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Moet je wel van die gewichtjes in hebben 8)7.

altijd leuk, spelen met zo'n ding. Als je er eenmaal aanzit zit je er de hele dag mee te pielen _/-\o_

specs

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 18:17:
Ik had er een jaar of 5 geleden ook nog een... wat ik me ervan kan herinneren was dat ik veel touwtjes heb gebroken, en een keer bij een 'around the world' buiten het touwtje brak, de jojo omhoog vloog, en vervolgens op de grond in stukjes sprong :( Was nog een hippe glow-in-the-dark jojo ook (was wel grappig met het licht uit).

Soms, als ik bij mijn ouders ben, zie ik die van mijn zusje liggen... het blijft leuk speelgoed, en je verleert het inderdaad nooit :)
Idd zo'n 5 jaar geleden was het ook weer helemaal in, heb hier ook nog een paar yomega fireballs liggen.
Heerlijk speelgoed is het idd, en die trucjes zijn zo leuk ;)
Vooral around the world is meesterlijk als je hem vaak achter elkaar doet, alleen moet idd het touwtje niet breken! :)

* McFlipp heeft volgens mij ook nog een boekje met allemaal super vette trics erin!

Ik ga maar eens ff een nieuw touwtje kopen ofzo want de huidige is gebroken en wil toch die trics uit dat boekje weer eens gaan proberen :)

edit:
Hmmz volgens mij heet zo'n "around the world" eigenlijk "loop the loop" of loop o loop". Of is dat een ander trucje?

[ Voor 7% gewijzigd door McFlipp op 08-10-2003 18:38 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24
Weet iemand ook toevallig nog leuke sites of zo met die dingen .

Foto's, trucks .

Zelf heb ik een oranje gehad met wit aan de zeikant ( kuststof)
Waren toen erg in .
Je had ze in meerdere kleuren .

around the world

Is dat dat truckje dat hij over je je hand heen gaat en terug naar beneden :)

Ach ik vond altijd WALKING DOG wel aardig :)
zeker als er mensen in een gesprek zaten en dan dat op de tavel doen waar ze zaten :D

veel mensen schokken er van .

Bij ons op school werden ze in eens verboden :(
EN wij maar vragen waarom ....

Na dat zelf iedereen met dat ding zijn kunsten zat te vertonen in de klas en elkaar ook veel uit leg gaf , terwijl de las al ruim bezig was . vloog er altijd wel een van zn ding door de klas heen :D

Ach ook die vanmij heeft vaak in de la gelegen van de dosent :(
ach maar echt als ik zo terug kijk is het wel en leuke tijd geweest .

[ Voor 66% gewijzigd door ravw op 08-10-2003 19:18 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

NoTimeRemains

I know

offtopic:
kan je niet typen of wat :|

Kennen jullie ook complexere tricks?
Buddah's Revenge?

This is the Way.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
ik had er altijd eentje die gaf licht als je hard mee deed spinnen oid, erg lang geleden, ben ook al die termen kwijt :+ Wel uren achter elkaar mee vermaakt :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmmz, ik ben nooit echt een jojo fan geweest :P ik sloopte ze meestal :+

Magoed, op dat "ik weet niet of dit hier thuis hoor" gedeelte, wie zegt dat SGD over computer spellen moet gaan, loopt immers ook een D&D, Magic: The Gathering en Warcraft draadje ;)
Met andere woorden, staat hier goed :)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

White Dust schreef op 08 October 2003 @ 19:51:
Hmmz, ik ben nooit echt een jojo fan geweest :P ik sloopte ze meestal :+
je was/bent gewoon lomp >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 08-10-2003 20:50 ]

specs

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:39

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb een yomega brain, met veel reserve touwtjes en speciale yomega olie enzo voor op de asjes :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

McFlipp schreef op 08 October 2003 @ 18:30:
[...]

edit:
Hmmz volgens mij heet zo'n "around the world" eigenlijk "loop the loop" of loop o loop". Of is dat een ander trucje?
Euhm, ja, dat las ik geloof ik ook een keer op een of andere trick site. Ach, het zal wel hetzelfde zijn als met skateborden, daar heten tot je er verstand van begint te krijgen of teveel tony hawks pro skater hebt gespeeld ook alle truckjes anders waar je ook komt :)
Pagina: 1