Laptop freezes met wifi pcmcia kaart

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb een Packard Bell IGO 5451 laptop met daarbij een USRobotics 22 Mbps Wireless pcmcia kaart. :)
Elke keer als ik deze kaart in de laptop doe slaat deze kompleet vast. Alles staat stil de HD, Muis, CD alles behalve de koelings fan. |:(
Haal ik hem er weer uit dan gaat de laptop door alsof er niets gebeurt is. :+
Dit is sinds ongeveer 2 tot 3 dagen zo :'( . Daarvoor werkte alles prima.
Ik heb de kaart als een test in een andere laptop gestopt hij werd daarin meteen herkent. :+
Ik heb in mijn pcmcia slot twee andere kaarten gestopt (USRobotics pcmcia modem card en een compactflash card adapter) deze beide werkten perfect en werden beide herkent als zodanig. :+
Als ik de computer opstart met de kaart erin dan stopt die met booten van windows op het moment dat windows begint. Haal ik hem er uit en doe hem er later weer in dan begint windows weer met booten tot ik de kaart er weer instop dan weer hetzelfde liedje windows stopt met booten. :?
Ik denk dat dit een IRQ probleem is maar het is dan wel vreemd dat de andere kaarten het wel doen. :?
Wie weet wat er aan de hand is. :?

Systeem was WindowsXP Home.
Systeem nu WindowsXP Pro. (Alles opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat dat het probleem zou verhelpen.)

Ps.: Voor de moderators: Ik weet dat het een wifi kaart is maar ik denk niet dat het onder netwerk problemen thuishoort daarom heb ik het topic hier geplaatst.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes