Heb zaterdag een Ati AIW 9800se gekocht en heb hem zaterdag ook geinstalleerd. Daarna heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd. Alles ging perfect en zo ging het ook met gta vice city.
Nu wou ik gisteren de specs weten van mijn videokaart aangezien er twee versies zijn en daarom installeerde ik rivatuner en powerstrip. Heb niks aan de settings aangepast.
Daarna ging ik even kijken in mijn bios (versie 1010) van mijn moederbord (asus p4p800 deluxe) en zag dat de videokaart memory size nog op 32 mb stond van mijn vorige videokaart. Dus die op 128 MB gezet en computer uitgezet.
Nu start ik vanmorgen mijn computer op en ga ik gta vice city spelen.
Hoop stilletjes dat het spel nog mooier geworden is, zie ik dat er vet lelijke vlekken zijn gekomen

Toen heb ik de volgende dingen gedaan:
1) Videokaart memory size weer op 32 mb
2) memory size op 128 en gta vc +direct x9 opnieuw geinstalleerd
3) De search geprobeert (google/got) maar niks kunnen vinden wat hierop lijkt.
Maar dat hielp totaal niet. Dan maar de warmte controleren.
Ik kan mijn vinger er zo lang als ik wil op het geheugen/heatsink/achterkant gpu/kaart zolang leggen als ik wil. DUs dat ook niet. Mijn proc/mb temps zijn 19/31.
ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen
Korte specs, voor de rest zie link in me signature:
Asus p4p800 deluxe
Intel PIV 2.6C ghz (niet overgeklokt) + Coolermaster Aero 4 Lite
Corsair xms 3500 2x 256 mb Dual Channel
Maxtor sata 120gb 8mb cache 7200rpm
Ati AIW Radeon 9800 se 128 mb agp 8x (Samsung werkgeheugen) en ook niet overklokt en originele drivers.
3 x Coolermaster Led fan
Als jullie nog meer willen weten zeg maar dan, maar in iedergeval alvast bedankt
Nu wou ik gisteren de specs weten van mijn videokaart aangezien er twee versies zijn en daarom installeerde ik rivatuner en powerstrip. Heb niks aan de settings aangepast.
Daarna ging ik even kijken in mijn bios (versie 1010) van mijn moederbord (asus p4p800 deluxe) en zag dat de videokaart memory size nog op 32 mb stond van mijn vorige videokaart. Dus die op 128 MB gezet en computer uitgezet.
Nu start ik vanmorgen mijn computer op en ga ik gta vice city spelen.
Hoop stilletjes dat het spel nog mooier geworden is, zie ik dat er vet lelijke vlekken zijn gekomen

Toen heb ik de volgende dingen gedaan:
1) Videokaart memory size weer op 32 mb
2) memory size op 128 en gta vc +direct x9 opnieuw geinstalleerd
3) De search geprobeert (google/got) maar niks kunnen vinden wat hierop lijkt.
Maar dat hielp totaal niet. Dan maar de warmte controleren.
Ik kan mijn vinger er zo lang als ik wil op het geheugen/heatsink/achterkant gpu/kaart zolang leggen als ik wil. DUs dat ook niet. Mijn proc/mb temps zijn 19/31.
ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen
Korte specs, voor de rest zie link in me signature:
Asus p4p800 deluxe
Intel PIV 2.6C ghz (niet overgeklokt) + Coolermaster Aero 4 Lite
Corsair xms 3500 2x 256 mb Dual Channel
Maxtor sata 120gb 8mb cache 7200rpm
Ati AIW Radeon 9800 se 128 mb agp 8x (Samsung werkgeheugen) en ook niet overklokt en originele drivers.
3 x Coolermaster Led fan
Als jullie nog meer willen weten zeg maar dan, maar in iedergeval alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door dev icey op 08-10-2003 17:17 ]