Toon posts:

Lijst van commando's MS-Dos editor

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste ja ik heb gezocht op google (misschien niet goed).

Ik vroeg me af of iemand toevallig ergens een lijstje weet met alle commando's die te gebruiken zijn in de MS-Dos editor.

Ik ken de standaard commando's wel
cls en echo en dat soort dingen en goto etc. Maar er is meer je kan ook met variabelen enzo werken. Dus vandaar...

Of wie kan me vertellen welke prog. taal het programma gebruikt, dan red ik me ook wel..

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 08:33
ik denk dat jij gewoon batch files bedoelt? zoek even op bat files in google, en al wil je iets meer ermee kunnen zou ik Kix (www.kixtart.org) adviseren. Suc6!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehmm.. Welke editor heb je het over ? edit.com bedoel je ? Die gebruikt qbasic, da's een afgeleide van QuickBasic 4.5 als ik me niet vergis..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik vermoed dat je de batch-taal van MSDOS bedoeld. De MSDOS editor kent namelijk geen commando's.
Hiervoor zouden er legio instructies op Internet moeten staan. Gewoon even zoeken met Google dus.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

'alt.msdos.batch' is een nieuwsgroep die over de commando's gaat waar jij het over hebt. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja idd batch bestandjes (was ik vergeten te melden), dus de commando's die je kunt gebruiken in batch bestandjes..

Verwijderd

Topicstarter
TNX got it! ;) Ik dacht ff verkeerd... ik zocht dus idd verkeerd ;)

Verwijderd

Topicstarter
*slotje*

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK, m.a.w. : Je hebt niet gezocht :/

Lees de volgende keer als je een topic wilt openen in NOS eerst de NOS policy - updated 01/04/03 goed door, want dit topic lijkt natuurlijk helemaal nergens op kwa vraagstelling..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.