Heeft iemand enig idee hoe ik Xenon 2 aan de gang kan krijgen onder windows xp? Dat ingebouwde compatibiliteits modus gebeuren van xp lost niets op iig. Met google zoeken geeft mij geen degelijke resultaten..
Briljant, IEMAND die over Xenon2 begint, vette shit man! 256Kleuren VGA! Whoei......
en het muziekje speelt alweer in mijn hoofd.
sorry, je hebt hier niks aan maar ik vind het briljant te zien dat iemand er over begint.
en het muziekje speelt alweer in mijn hoofd.
sorry, je hebt hier niks aan maar ik vind het briljant te zien dat iemand er over begint.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Wat doet het niet? Krijg je een error? Wat heb je al geprobeerd? Wat meer informatie zou wel handig zijn.
There is no magic.
Krijg nog net een venstertje met daarin de vraag welke video mode ik wil.. dan selecteer ik VGA en dan gaat het ding full screen en gebeurt er ganz niks meer.
De eigenschappen van de snelkoppeling staan momenteel op:
TAB PROGRAMMA
Vinkje weggehaald bij "Venster sluiten bij afsluiten" misschien dat ik dan wel een foutmelding ofzo zag maar dit was niet het geval.
TAB GEHEUGEN
Alles automatisch
TAB COMPATIBILITEIT
In windows 95 compatible mode en 256 kleuren.
Krijg dus geen melding, gewoon een zwart scherm..
De eigenschappen van de snelkoppeling staan momenteel op:
TAB PROGRAMMA
Vinkje weggehaald bij "Venster sluiten bij afsluiten" misschien dat ik dan wel een foutmelding ofzo zag maar dit was niet het geval.
TAB GEHEUGEN
Alles automatisch
TAB COMPATIBILITEIT
In windows 95 compatible mode en 256 kleuren.
Krijg dus geen melding, gewoon een zwart scherm..
gebruik anders dosbox, misschien dat het dan wel werkt
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
jup 
werken lekker veel spellen met dosbox alleen helaas nog niet dos4gw spellen
werken lekker veel spellen met dosbox alleen helaas nog niet dos4gw spellen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Pagina: 1