AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Verwijderd
En die zijn er alleen als professionele apparatuur (Lees duur!!!). Ik zou de moeite niet doen, je weet zelf hoe makkelijk het is de beveiliging te omzeilen. Om jouw DVD te kopieren, die max 4.6GByte is, is niet eens reencoding nodig. Dit reencoden is voor de meeste mensen nog de grootste hindernis voor het kopieren, niet CSS of macrovission.
spruce dvd maestro...
kan het hier mee?
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Nee, lees nog eens.Bware81 schreef op 08 October 2003 @ 16:55:
ik heb een duur authoring programma
spruce dvd maestro...
kan het hier mee?
Je hebt een brander nodig die het ondersteund.
Die zijn duur.
Niet bepaald de moeite waard.
Verwijderd
hmm jah zijn veel sites over te vinden , google doet het werk voor uVerwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:57:
ik zit met een omgekeert probleem, ik heb een dvd die bijna verrot is (mijn The ring dvd heeft een schuiver over grind gemaakt en doet het nog maar net, en alleen in bepaalde spelers) en nu wil ik hem graag kopieeren. alleen zit er CSS op. zijn er brand programma's die dit omzeilen?
Verwijderd
Als je echt een omgekeerd probleem hebt, open je een nieuw topic en kaap je niet het topic van een ander....Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 23:05:
mjah daar heb ik al op lopen zoeken, alleen wil ik graag iets specifieker kunnen zoeken (namen van programma's) want ik kon nix vinden
Let daarbij wel even op de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aub.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
ik vind nie ergmomania schreef op 08 October 2003 @ 23:06:
[...]
Als je echt een omgekeerd probleem hebt, open je een nieuw topic en kaap je niet het topic van een ander....
Let daarbij wel even op de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aub.
jullie mogen die gast ook wel helpen..
Verwijderd
ik zal een nieuwe topic openen en ik hoop dat mijn gekaap de starten van deze topic geen schape heeft aangedaan
Oftewel als je echt een dvd wilt beveiliging moet je een soort plugin maken die nodig is om bepaald ge-encodeerde bestanden te openen.
Probleem is dat elke belemmering of niet standaard ervoor kan zorgen dat....hij niet af te spelen is.
There is no place like ::1
ja kvind ook niet erg als iemand heb kan RIPPEN maar het gaat mij er over die n00bs die denken dat ze gewoon 1 op 1 kennen kopieren dat dat niet werkt.swampy schreef op 22 October 2003 @ 00:13:
Alles wat je normaal kan afspelen, kan je rippen!
Oftewel als je echt een dvd wilt beveiliging moet je een soort plugin maken die nodig is om bepaald ge-encodeerde bestanden te openen.
Probleem is dat elke belemmering of niet standaard ervoor kan zorgen dat....hij niet af te spelen is.
dus dat je hem echt moet rippen ipv 1 op 1...
En jij denkt dat een gemiddelde basic copy een 1 op 1 is...dat kan alleen met DVD's die kleiner zijn als 4,3 Gig ( maximaal DVD-R )Bware81 schreef op 22 oktober 2003 @ 00:18:
[...]
ja kvind ook niet erg als iemand heb kan RIPPEN maar het gaat mij er over die n00bs die denken dat ze gewoon 1 op 1 kennen kopieren dat dat niet werkt.
dus dat je hem echt moet rippen ipv 1 op 1...
Een beetje rip verwijdert CSS en Macrovision.....
Alles is te rippen, sommige DVD's zijn zo beveiligd dat je wel kan rippen, shrinken/encoderen...maar doordat de structuur aangepast is speelt hij niet meer af.
Alweer heb je voor dat geintje Geperste dvd's nodig. Aangezien een master moet aangelevert worden, een special bedrijf zet er een zware beveiliging op ( DUUR ) en hij wordt dan geperst ( OOK DUUR )
Efkes gevraagt aan een buurman die in de DVD/cd/floppy replicatie zit wat het geintje Macrovision + CSS nou kost.
3000 Euro voor standaard Macrovision Licentie + nog een bedrag PER COPY die geperst word.
....sommige dvd's hebben daarom ook geen beveiliging....tja....als het van een klein filmhuis komt, die hebben niet zoveel geld! Dogma bijvoorbeeld, leuke film, totaal geen beveiliging!
[ Voor 32% gewijzigd door swampy op 22-10-2003 00:43 ]
hij moet gewoon zo zijn dat er niet 1 op 1 kopie's gemaakt kunnen worden.
kijk dat iemand hem decrypt maakt me nix uit.. maar het moet nit te makkelijk zijn snap je?
kan het misschien met een dump file ofzo of met een andere track erbij.. dat hij hem dan niet automatisch kan kopieren?
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Hey was dat niet die beveiliging van die audio cd's?djexplo schreef op 22 oktober 2003 @ 16:00:
Daar is een simpel trucje voor. Hou met een bepaald (onzichtbaar)programma'tje een aantal files open. Als deze files openstaan kan je ze niet simpel kopieren. Dit programma'tje aanroepen via autorun.inf . Werkt alleen niet als mensen shift indrukken of autorun uit hebben staan.
HAHAHA.....ooh men..maar ja..dat soort truukjes houdt inderdaad mensen tegen die totaal geen kennis van dat soort zaken hebben :-p
hoe gaat dit in z'n werk??
je compileert dus je dvd in nero, en je zet achter je film nog een bestand van misntens 5% vd totale capaciteit van je dvd... (al is het maar om op te vullen, maar je dvd MOET NOKVOL zijn)
zorg dat dit bestand als LAATSTE wordt geschreven.
je brandt je dvd.
je haalt hem eruit, en neemt een NAALD (ja, een kopspeld zoals wij hier zeggen)
je maakt het puntje roodgloeiend met een aansteker. en op ong 1 à 2 mm van de kant af (buitenkant) druk je een héél klein puntje (langs de bovenkant van de dvd (ja, die bedrukte kant dus)) ..
als je het goed hebt gedaan moet je perfect je film kunnen afspelen maar een 1:1 kopie zal niet gaan omdat jouw beveiliging het lezen stop bij 98%
natuurlijk zal een filecopy nog werken, maar het gaatje verhindert uiteindelijk toch de laatste files!
op ong 2 mm van het einde
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...